سه شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳ - 28 May 2024
 
۰

میزان و نحوه بازپرداخت وام خرید کالا

جمعه ۱۵ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۳
کد مطلب: 311271
مدیر دانش آموختگان صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت از اعطای وام‌های خرید کالای 600 و 250 هزار تومانی به دانشجویان علوم پزشکی خبر داد و گفت: این وام‌ها به دانشجویانی داده می‌شود که از فروشگاه اینترنتی این صندوق تجهیزات پزشکی و کمک آموزشی مورد نیاز خود را خریداری کنند.
به گزارش جهان، بهزاد تدین در گفت‌وگو با ایسنا اظهارکرد: فروشگاه اینترنتی صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت قادر به تامین کلیه نیازهای دانشجویان علوم پزشکی در زمینه تجهیزات پزشکی و کمک آموزشی اعم از گوشی، فشار سنج و ... است.

وی ادامه داد: دانشجویان در دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور می‌توانند با مراجعه به سایت فروشگاه اینترنتی صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت به نشانیhttp://eshop.srd.ir کلیه وسایل مورد نیاز خود را خریداری کنند.

مدیر دانش آموختگان صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت ادامه داد: صندوق رفاه به دانشجویانی که وسایل مورد نیاز خود را از این فروشگاه اینترنتی خریداری کنند، وام کالا در نظر گرفته است که این وام برای مقاطع phd و رزیدنتی 600 هزار تومان و برای دیگر مقاطع 250 هزار تومان است.

وی در خصوص نحوه باز پرداخت وام تجهیزات پزشکی و کمک آموزشی، اظهارکرد: دانشجویان می‌توانند این وام‌ها را در 48 قسط پس از پایان تحصیل پرداخت کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *