دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

صحبت‌های جالب اوزیل در آرسنال

جمعه ۱۵ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۳
کد مطلب: 311269
ستاره آلمانی و جدید آرسنال صحبت‌های جالبی در مورد حضور در این تیم انجام داده است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، مسعود اوزیل در روز پایانی نقل و انتقال‌های تابستانی با 50 میلیون یورو از رئال مادرید راهی آرسنال شد.

اوزیل که سه سال موفق را در رئال مادرید گذراند، یک لالیگا و یک بار هم کوپا دل ری را به همراه این تیم فتح کرد و سه بار نیز به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسید.

اوزیل اکنون گفت‌وگویی با سایت رسمی باشگاه آرسنال انجام داده و به توضیح در مورد شرایط خود و تیمش پرداخته است.

«آرسنال در طول چند فصل گذشته زیاد موفق عمل نکرده است اما اکنون می‌خواهیم به دوران موفق این تیم بازگردیم و جام‌های زیادی هم به ویترین افتخارهای باشگاه اضافه کنیم. اطمینان دارم که هواداران نیز بی صبرانه منتظر رخ دادن این اتفاق‌ها هستند. آرسنال تیمی جوان و قدرتمند است که می‌خواهد زیر نظر آرسن ونگر پیشرفت کند. می‌دانم که می‌‌توانیم قهرمان شویم زیرا پتانسیل این کار را داریم.»

وی در ادامه عنوان کرد: به چالش جدیدی که در زندگی ورزشی‌ام به وجود آمده با دید مثبت نگاه می‌کنم. زندگی در لندن و دیدار با هم‌تیمی‌ها و هواداران و حضور در لیگ برتر انگلیس. همه اینها مرا هیجان زده کرده است. حضور در آرسنال یک تصمیم فوق العاده برای من بود. هر بازیکنی در لیگ برتر حضور داشته بر این باور است که این لیگ قدرتمندترین لیگ در جهان است. تیم‌های خوب زیادی در این لیگ حضور دارند و من هم می‌خواهم خودم را در این لیگ قدرتمند ثابت کنم. می‌خواهم در این تیم و زیر نظر سرمربی جدید پیشرفت کنم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *