جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

ونگر: اوزیل بهتر از زیدان دریبل می‌زند

دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۰۲:۱۰
کد مطلب: 323327
سرمربی آرسنال دریبل زدن ستاره تیمش را بهتر از زین الدین زیدان دانست.
به گزارش جهان به نقل از فارس، از زمانی که مسعود اوزیل با ۵۰ میلیون یورو رئال مادرید را به مقصد آرسنال ترک کرد، نمایشی خیره کننده در ترکیب توپچی‌ها داشته است.

آرسن ونگر که برای خرید این بازیکن خودش دست به کار شد و با اوزیل تماس گرفت تا او را برای حضور در آرسنال متقاعد کند، در مورد هافبک آلمانی خود به Telefoot گفت: فوتبال اوزیل کیفیت به خصوصی دارد. او بهترین تصمیم‌ها را در کوتاه‌ترین زمان می‌گیرد. نحوه دریبل زدن اوزیل کمی بهتر از زیدان است. آنها از نظر تکنیکی در یک سطح هستند و هر دو با فروتنی در زمین مسابقه حضور می‌یابند.

ونگر در ادامه فاش کرد در طول تابستان با پاری سن ژرمن برای خرید اوزیل جنگیده و تصمیم قبلی وی برای خرید این بازیکن موجب شده تا او هرگز از خرید هافبک پیشین رئال مادرید دست نکشد.

ونگر در این مورد هم گفت: تابستان گذشته و زمانی که تصمیم نهایی برای خرید اوزیل را گرفتیم از خانه‌ام نخستین تماس را گرفتم. اوزیل طی ۲۴ ساعت تصمیمش را گرفت و به من گفت که به آرسنال خواهد آمد. همه چیز خیلی سریع رخ داد. سال ۲۰۱۰ و پیش از آنکه اوزیل به رئال مادرید برود برای خرید او اقدام کرده بودم. آن زمان به من گفت که تصمیم گرفته به رئال برود اما دوست داشته حضور در آرسنال را نیز تجربه کند. تابستان گذشته در نهایت موفق شدیم او را به امارات بیاوریم. البته کاری سخت پیش روی‌ ما قرار داشت زیرا پاری سن ژرمن نیز به دنبال خرید وی بود. در واقع اولویت با من بود زیرا پیش از رفتن اوزیل به رئال برای خرید او اقدام کرده بودم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *