دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۱۲
۳

موزه‌ اعلام نفرت‌ایرانیان از بهاییان+عکس

روايت خانواده اي كه قرباني كينه بهاييان شد
يکشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۲۷
کد مطلب: 310302
موزه عبرت ابرکوه بغض فروخفته مردم مسلمان ایران در اعتراض به فرقه ضاله بهاییت است و مردم ابرکوه امروز بغض خفته خود از جنایت بهاییان را بعد از ۶۴ سال فریاد زدند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، ششم دی ماه سال ۱۳۲۸ جنایتی هولناک ابرکوه را در بهت فرو برد زيرا خبرها حکایت از کشتار یک خانواده در روستای رباط در دو کیلومتری ابرکوه داشت.

رقیه حسینیان، تنها بازمانده خانواده برای مردم روایت می کند: "شب آنجا بودم. چهل شب از عروسیم می گذشت. خانواده اصرار کردند که بمانم اما چون شوهرم قصد مسافرت داشت آنجا نماندم".

او از صبح آن روز روایتی خونین دارد که هق هق گریه شرکت کنندگان در مراسم افتتاحیه موزه عبرت ابرکوه را در خانه ای که شاهد این ماجرای خونین آن شب است را به دنبال دارد: "از دستگیره و قفل در خون می چکید. داخل خانه بوی خون می آمد. هرکس را به گونه ای کشته بودند.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/000310/n00310302-t.JPG
عكسهايي از موزه عبرت كه صحنه جنايت بهاييان در آن بازسازي شده است

یکی در کارگاه پارچه بافی، دیگری در خمره و چند جنازه در ایوان افتاده بود".

بزرگترها برایمان روایت کرده اند که وحشت مردم ابرکوه را فرا گرفته بود. مدتی بعد مشخص می شود که کشتار توسط بهاییان صورت گرفته است.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000310/nf00310302-1.JPG

می گویند: مادر خانواده بارها با وجود تنها دو خانواده بهایی در شهر در جلسات برای جلوگیری از فعالیت این فرقه فریاد سرداده است. از علما خواسته است که جلوی این فرقه منحرف را بگیرند و حتی این موضوع را به پای منبر علماء در تکایا کشیده است.

بعد از حادثه با فشار علما و حتی پیغام های آیت الله بروجردی توسط مرحوم فلسفی به شاه، رژیم ناگزیر از به جریان انداختن پرونده در دادگستری می شود و سرانجام حکم قصاص یکی از دست اندرکاران جنایت و حبس تعدادی از آنها صادر و پرونده مختومه می شود و ننگی همیشگی بر دامان جنایتکاران می ماند.

امروز با پایان بازسازی خانه ای که شاهد و ناظر این جنایت تاریخی بود، عنوان موزه و کتابخانه بر سر درب آن نقش بست و مسئولان استانی و کشوری و مردم شهرستان در این محل تاریخی کشور حضور یافتند تا به بهانه افتتاح این محل که اکنون در مرکز محله درب قلعه شهر ابرکوه قرار گرفته است، یاد شهدای مبارزه با بهاییت را گرامی بدارند.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000310/nf00310302-2.JPG
مقبره خانواده حسينيان كه توسط جنايتكاران بهايي كشته شدند/ اين عكسها تاكنون رسانه اي نشده است

نقش تاریخی موزه عبرت در تاریخ مبارزه با این فرقه در کشور تا حدی است که دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور در این مراسم خواستار برنامه ریزی فرهنگی کشوری برای مبارزه با بهاییت با محوریت این محل شد.

منصور واعظی در این مراسم که با حضور استاندار، نماینده ولی فقیه در استان یزد و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد، گفت: پیشنهاد می کنیم که با محوریت ابرکوه در این مکان همه ساله جایزه ای ارزنده به کسانی که برای پرده برداشتن از چهره بهاییت تلاش می کنند، داده شود و شورای فرهنگ عمومی کشور نیز آماده همکاری در مورد این کار ارزشی است.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000310/nf00310302-3.JPG

وی افزود: فجایع بسیاری توسط این فرقه رخ داده است و باید با تشریح این جنایات از چهره به ظاهر صلح آمیز بهاییت که آن را در بوق و کرنا کرده اند، پرده برداشت.

یاد و خاطره شهدای خانواده حسینیان، صغری ۴۰ ساله، معصومه ۱۵ساله، علی اکبر ۱۴ ساله، بی بی ۱۱ ساله، خدیجه ۸ ساله و حسین حسینیان ۵ ساله را در دل تاریخ گرامی می داریم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمدرضا
توحش در اینها موج میزند. اربابانشان که صهیونیستها و انگلیسیها هستند از پنجه هایشان خون میچکد.
سعید
بهائیان خونخوارترین و مخوف ترین و البته بی اعتبارترین فرقه های جهان هستند که نه تنها بر مسلمانان بلکه بر هیچ دین و ملیتی رحم نمی کنند ولذا همه ادیان از آنها بیزارند.
آیا می دانید با اینکه قبله بهائیان، قبر بهاءالله ملعون در حیفاست ولی تبلیغات فرقه ای آنها حتی در اسرائیل ممنوع است؟ اسرائیل اینها را برای استحاله ادیان حقیقی آسمانی و دشمن ملتها به ویژه اسلام ساخته و پرداخته است.
برات متاسفم بااین اطلاعات کمت