جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

سفر زنگنه به پایتخت نفتی ایران لغو شد

پنجشنبه ۷ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۱
کد مطلب: 309538
برنامه وزیر نفت برای سفر به اهواز و بازدید از مناطق نفت خیز جنوب که قرار بود صبح امروز انجام شود به دلایلی که اعلام نشده به بعد موکول شد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، در برنامه وزیر نفت برای صنعت نفت کشور، به ثمر رسیدن ۵ فاز پارس جنوبی و افزایش ظرفیت تولید نفت کشور دو اولویت اصلی وزارت نفت اعلام شد.

این دو برنامه اولویت دار، سفر به عسلویه و مناطق نفت خیز جنوب را به عنوان پایتخت های گازی و نفتی کشور در برنامه وزیر نفت قرار داد.

بیژن نامدار زنگنه در پایان نخستین هفته کاری خود، با سفر به منطقه ویژه اقتصادی پارس و بازدید از فازهای مختلف پارس جنوبی، نشان داد مدیری نیست که از تهران و از پشت میز، دستور صادر کند بلکه با حضور در مناطق عملیاتی از نزدیک در جریان جزئیات توسعه پروژه ها قرار می گیرد.

همچنین در برنامه وی، سفر به مناطق نفت خیز جنوب و بازدید از تأسیسات و روند توسعه پروژه ها در مجموعه ای که با تولید بیش از ۸۰ درصد نفت خام ایران به عنوان پایتخت نفتی کشور نام گرفته، قرار داشت و طبق برنامه اعلامی توسط سایت های اطلاع رسانی وزارت نفت، قرار بود صبح امروز وزیر نفت در رأس هیئتی از مدیران شرکت ملی نفت ایران و برخی معاونان و مشاوران خود به اهواز سفر کند.

اما زنگنه صبح امروز به اهواز نرفت و سایت های اطلاع رسانی وزارت نفت از موکول شدن برنامه سفر وی به آینده خبر دادند.

قرار بود امروز با حضور زنگنه در مناطق نفت خیز جنوب، جزئیات طرح افزایش ظرفیت تولید نفت از میادین نفتی جنوب کشور برای مدیران و کارکنان منطقه تبیین شود.

این دومین برنامه وزیر نفت است که در هفته جاری لغو می شود، پیش از این برنامه تودیع و معارفه وزیر نفت که قرار بود در روز دوشنبه چهارم شهریور برگزار شود به آینده موکول شده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *