يکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ - 26 May 2024
 
۰
رئیس کمیته امور بین‌الملل مجلس دومای روسیه؛

باراک در سوریه راه جرج را می‌رود

يکشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۲۳
کد مطلب: 308626
رئیس کمیته امور بین‌الملل مجلس دومای روسیه اعلام کرد، واشنگتن در مسیر جنگ با سوریه قدم بر می‌دارد که در واقع ادامه راه رئیس جمهوری سابق آمریکا در لشگرکشی به عراق است.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از ریانووستی نوشت: آلکسی پاشکوف رئیس کمیته امور بین‌الملل مجلس دومای روسیه در صحفه تویتر خود نوشت، اوباما شتاب‌زده در جهت جنگ با سوریه حرکت می‌کند شبیه کاری که بوش برای حمله به عراق انجام داد، این جنگ غیر مشروع خواهد بود و اوباما تبدیل به بوش دیگر خواهد شد.

اظهارات این مقام روسی پس از آن مطرح می‌شود که چاک هیگل وزیر خارجه آمریکا روز گذشته (شنبه) اعلام کرد، کاخ سفید در حال بررسی گزینه‌های متفاوت نظامی علیه سوریه است.

در همین خصوص هیگل خاطر نشان کرد، رئیس جمهور باراک اوباما از وزارت دفاع خواسته است تا گزینه‌های احتمالی برای حمله به سوریه را بررسی کنیم و ما این کار را انجام داد‌ه‌ایم و برای عملیاتی کردن هر یک از گزینه آماده هستیم.

سوریه بیش از ۲۸ ماه است که با آشوب و بحران داخلی مواجه است، بر اثر این خشونت‌ها تاکنون تعداد زیادی از مردم از جمله نیروهای امنیتی و نظامی جان خود را از دست داده‌اند.

دولت سوریه بارها اعلام کرده است ناآرامی‌های کشورش توسط بعضی دولت‌های غربی و منطقه‌ای برنامه‌ریزی و هدایت می‌شود، در همین زمینه گزارش‌های زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد تعداد بیشماری از شورشیان دارای تابعیت خارجی هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *