يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

قول رئیس یک دانشگاه به آیت‌الله علم‌الهدی

جمعه ۱ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۰۴:۰۸
کد مطلب: 308012
رئیس دانشگاه تربیت مدرس در دیدار با آیت الله علم الهدی گفت: ‌قول می دهیم که به گوشه‌ای نخیزیم و در راستای فرامین رهبر انقلاب باشیم.
به گزارش جهان به نقل از خبرگزاری دانشجو، بیژن رنجبر در دیدار اساتید بسیجی با آیت الله علم الهدی در مشهد بیان داشت:‌ نباید نگران باشیم؛ چراکه در مدت هشت سال گذشته به اندازه کافی در دانشگاه‌ها کادرسازی شده و در همه دانشگاه‌ها نیروهای حزب‌اللهی و متخصص جذب شده‌اند.
 
وی افزود: در گذشته وقتی در دانشگاه‌ها می‌خواستیم موضع‌گیری کنیم، نیازمند اساتیدی بودیم تا پای این موضع‌گیری‌ها را امضا کنند؛ اما امروز متخصصان جوان و بسیار متدین پای کار آمده‌اند.
 
  رئیس دانشگاه تربیت مدرس خطاب به آیت الله علم الهدی گفت: ‌قول می‌دهم که به گوشه ای نخیزیم و در راستای فرامین رهبر انقلاب باشیم.
 
  رنجبر بیان داشت: در این هشت سال گذشته صرفا مسئله علم در دانشگاه‌ها نبوده؛ بلکه تجاری کردن دانش نیز در وزارت علوم پیگیری و گام‌های خوبی برداشته شد.
   
وی تصریح کرد: در وزارت علوم اغلب افراد سیاسی را می‌گذارند، امیدواریم در این دولت از چنین تصمیم‌گیری‌هایی نشود، اگر هم بشود دانشگاه‌ها تلاش می‌کنند این افراد را به مسیر کانال‌های صحیح برسانند.
 
  عزیزی، معاون وزیر علوم دولت دهم نیز بسیج را پرچمدار وصیتنامه حضرت امام(ره) دانست و گفت: انگیزه الهی وحدت سیاسی است که در بسیج پیگیری می‌شود، ما تابع امام(ره) و پرچمدار ایشان هستیم؛ بسیج در حوزه تربیت اسلامی و آموزش و پژوهش در این مدت موفق بوده است.
   
لازم به ذکر است، چهاردهمین اجلاس سراسری بسیج اساتید از چهار روز گذشته در جوار پایگاه مطهر رضوی و تالار قدس کتابخانه آستان قدس رضوی در حال برگزاری بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *