جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
حاشیه‌های اولین حضور نجفی در سازمان میراث فرهنگی

اولین روز مدرسه نجفی در میراث

سه شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۴
کد مطلب: 307448
محمدعلی‌نجفی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری اولین حضورش در جمع مدیران سازمان میراث فرهنگی را مثل روز اول مدرسه برای اعلام برنامه‌ها اعلام کرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، محمد علی نجفی به عنوان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برای اولین بار بعد از انتصاب صبح امروز رأس ساعت ۸:۴۵ دقیقه در محل ساختمان مرکزی این سازمان حضور یافت.

*نجفی در جمع مدیران و خبرنگاران حضور یافت و در بخشی از سخنان خود خاطرات دوران آموزش و پرورش را به یاد آورد و گفت: امروز مثل روز اول مدرسه ابتدا باید به برنامه هایمان بپردازیم.

*نجفی در بخش دیگری اعلام کرد که «قرآنی که در هیئت دولت دریافت کردم به نیت آقای ملک زاده کنار گذاشتم که امروز تقدیم ایشان می کنم.»

فیلمبرداران و عکاسان حاضر در سالن، از نجفی خواستند تا صندلی خود را بالا بیاورد که تصویر خوبی بتوانند تهیه کنند، بعد از اینکه عده ای به کمک نجفی رفتند، وی گفت: حالا پاهایم به زمین نمی رسد.

*رئیس جدید سازمان میراث فرهنگی و گردشگری عنوان کرد: مطالعات جدی درباره سازمان میراث فرهنگی را از شنبه این هفته آغاز کردم.

*نجفی در بخش دیگری از سخنانش به سوابقی که در زمینه سیاست گذاری ها در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری داشت اشاره کرد و سپس گفت: هیچ وقت فکر نمی کردم که مسئولیت این سازمان را بر عهده بگیرم . تو نیکی می کن و در دجله انداز که ایزد در بیابانت دهد باز. البته اینجا بیابان نیست و سازمان آبادی است.

*بعد از سخنرانی ملک زاده و نجفی از خبرنگاران خواستند که در زمان ارائه گزارش عملکرد مدیران، جلسه را ترک کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *