جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰
آیت‌الله سیداحمد خاتمی:

اعلام زمان برگزاری اجلاسیه مجلس خبرگان

سه شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۵۸
کد مطلب: 306009
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: چهاردهمین اجلاس رسمی دوره چهارم خبرگان رهبری در روزهای دوازدهم و سیزدهم شهریورماه، برگزار می‌شود.
به گزارش جهان، آیت‌الله سیداحمد خاتمی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: چهاردهمین اجلاس رسمی دوره چهارم مجلس خبرگان رهبری در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه دوازدهم و سیزدهم شهریور ماه، برگزار می‌شود.

وی افزود: روز پنجشنبه چهاردهم شهریور ماه، اعضای مجلس خبرگان با حضور در مرقد امام با آرمان‌های بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی تجدید بیعت کرده و سپس با مقام معظم رهبری دیدار خواهند داشت.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: اجلاسیه چهاردهم دوره چهارم صبح روز سه‌شنبه ۱۲ شهریور با تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید و نطق آیت‌الله مهدوی کنی رئیس مجلس خبرگان در محل مجلس قدیم آغاز می‌شود.

آیت‌الله خاتمی افزود: پس از آن نطق‌های قبل از دستور اعضای خبرگان ایراد می‌شود و سپس هیئت ۵ نفره کمیته تنظیم بیانیه پایانی اجلاسیه انتخاب می‌شود.

وی تصریح کرد: اعضای کمیته پیش‌نویس بیانیه را ارائه می‌دهند تا اعضای خبرگان نظرات و پیشنهادات احتمالی‌شان را در حاشیه آن بنویسند.

آیت‌الله خاتمی گفت: پس از آن اعضای کمیته تنظیم بیانیه با جمع‌بندی مطالب، محورهای اصلی بیانیه را به رأی اعضای مجلس خبرگان می‌گذارند و با نظر آن‌ها، بیانیه تدوین و منتشر می‌شود که در حقیقت برآیند نظر خبرگان ملت است.

آیت‌الله مهدوی کنی رییس مجلس خبرگان رهبری سخنران اول مراسم افتتاحیه باشد و احتمالاً حجت‌الاسلام حسن روحانی عضو مجلس خبرگان رهبری نیز به عنوان رییس‌جمهور در این مراسم به ایراد سخن بپردازد.

هنوز مهمانان این اجلاس به صورت کامل مشخص نشده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *