سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۲
۱

هدیه ۸۰ میلیون تومانی دولت دهم به الهام

پنجشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب: 304920
روزنامه خراسان نوشت:  
براساس ابلاغیه روزهای اخیر محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور به دستگاه های مربوطه، اعلام شده است که بنا به پیشنهاد وزرای عضو کمیسیون بررسی اعطای نشان های دولتی و به استناد ماده ۷ قانون تعیین حدود وظایف و اختیارات و مسئولیت های ریاست جمهوری، غلامحسین الهام معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور نیز نشان درجه دو لیاقت و مدیریت دریافت خواهد کرد. گفتنی است نشان درجه دو لیاقت و مدبربت، به همراه ۷۵ سکه تمام بهار آزادی اعطا می شود که به نرخ روز، حدود هشتاد میلیون تومان است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
من ممکن است با خیلی از نقطه نظر های آقای الهام موافق نباشم ولی این دلیل بر نظر تنگی نسبت بهم دیگر نمی شود دولت بایشان نشان درجه دو لیاقت داده است خوب جایزه یک چنین نشانی هفتادو پنج سکه است اگر فقط ایشان این سکه ها را گرفته اند خوب یک حرفی ولی اگر شامل همه کسانی که این نشان را می گیرند هم می شود فکر نمی کنید کمی باید در نگارش خبر توجه بیشتری بخرج بدهیم و همدیگر را با نظر تنگی نخواهیم خراب کنیم