يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۲
۱

واکنش کیهان به سخنان 'امیدآفرین' روحانی

چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۳۷
کد مطلب: 304616
آقای روحانی در کنفرانس خبری دیروز با قاطعیت اعلام کرد که تحت تاثیر هیچ حزب، گروه و یا شخصیتی تصمیم نمی‌گیرد که این اظهارنظر قاطع اگرچه امیدآفرین است ولی متاسفانه با برخی از شواهد و قرائن موجود، همخوانی ندارد و از جمله نشانه‌هایی در دست است که از تلاش یک جریان وابسته به اصحاب فتنه و مدعیان اصلاحات برای وارونه‌نمایی واقعیت‌ها در نگاه و نظر ایشان حکایت می‌کند.
به گزارش جهان، کیهان افزود: کاش جناب رئیس جمهور محترم فقط نیم‌نگاهی به سایت اعتدال- سایت رسمی ریاست جمهوری- بیندازند و به وضوح مشاهده کنند که گردانندگان این سایت، یعنی افراد بسیار نزدیک به ایشان- که ما از هویت و سوابق آنها باخبریم- چگونه سعی دارند با ارائه اخبار دروغ و تحریف واقعیت‌ها، جناب رئیس جمهور را در محاصره خبری قرار دهند.

به عنوان نمونه این سایت در خبری با عنوان «اعتراف کیهان به عدم محبوبیتش»! اقدام به دستکاری و تحریف یکی از گزارش‌های خبری کیهان کرده است.

در گزارش یاد شده ادعاهای اصحاب فتنه علیه کیهان مطرح شده و در آن به پاسخ‌های مستند کیهان نیز که به حمایت از رئیس جمهور محترم بود اشاره شده بود.

ولی سایت اعتدال پاسخ‌های مستند کیهان را حذف کرده و تنها به ادعاهای اصحاب فتنه علیه کیهان اشاره نموده و آن را به خیال خود تحت عنوان جعلی «اعتراف کیهان به عدم محبوبیتش» جا زده است!

یعنی دقیقا همان اقدام پلشتی که اطرافیان خاتمی علیه وی انجام می‌دادند. اطرافیانی که امروزه به آمریکا، انگلیس و اسرائیل پناهنده شده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سادات حسینی
باسلام
خداقوت
ازشماتقاضای عاجزانه دارم به روشنگری خودادامه دهیدوازتکرارفضای سالهای 79تا83جلوگیری نمایید.