جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۲

موضوع گفت‌وگوی ۲ نفره برخی دانشجویان با رهبر انقلاب چه بود؟

سه شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۰۵
کد مطلب: 302852
جمعی از دانشجویانی که در محضر رهبر انقلاب سخنرانی کردند از حال و هوای حاکم بر این مراسم گفتند.
موضوع گفت‌وگوی ۲ نفره برخی دانشجویان با رهبر انقلاب چه بود؟
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، ششم مرداد، جمعی از دانشجویان با رهبر معظم انقلاب در حسینیه امام (ره) دیدار کردند. در این بین برخی از دانشجویان در محضر به بیان سخنانی درباره مسائل مختلف کشور پرداختند و در مدت زمان کوتاهی از دغدغه‌های خود و دوستانشان گفتند.
 
در گفت‌و گو با برخی از این دانشجویان حس و حال آنها را از حضور در محضر رهبر انقلاب جویا شدیم.
 
محمد رضایتی دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل کشور گفت: دیدار و ضیافت دانشجویان با رهبر معظم انقلاب یکی از دیدارهای خاص بود، به این معنی که دانشجویانی در حد بضاعت ما در حضور عالی‌ ترین مقام کشور به بیان نکات و درد دل‌های خود می پردازند.
 
وی تاکید کرد: چنین چیزی در هیچ کجای دنیا وجود ندارد و تنها در کشور ماست که دانشجویان می‌توانند به این راحتی در محضر رهبرشان صحبت کنند.
 
این فعال دانشجویی مطرح شدن برخی از مسائل مهم کشور که راهگشای بسیاری از مسائل کشور در آینده خواهد بود را یکی دیگر از ویژگی‌های این دیدار خواند و تصریح کرد: ایشان نکات بسیار مهمی درباره مسائل سیاسی کشور و آرمان‌گرایی دانشجویی عنوان کردند.
 
دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور درباره لحظه‌ای که به حضور درکنار رهبری شرف یاب شد، نیز گفت: لحظه دل‌چسب دل انگیزی بود، در آن لحظه سلام پدر و مادر، خانواده و دوستان تشکیلات را به ایشان رساندم و ایشان مرا مورد لطف قرار دادند.
 
احمد مداحی که به نمایندگی از بسیج دانشجویی در محضر رهبر انقلاب به ایراد سخن پرداخت درباره نحوه انتخاب خود به عنوان نماینده بسیج دانشجویی گفت: بسیج دانشجویی معمولا برای انتخاب نماینده خود و محورهای متن سخنرانی جلساتی را برگزار می‌کند که در این جلسات سه نفر به عنوان کاندیدا مطرح شدند و در نهایت این توفیق نصیب بنده شد.
 
وی ادامه داد: بیان فضای حاکم بر جلسه کار سختی است، اینکه رهبر انقلاب به عنوان عالی‌ترین مسئول وقتی را برای دانشجویان در نظر می‌گیرند اتفاق مهمی است که متاسفانه خیلی از مشئولان از ان غافلند.
 
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز تصریح کرد: یکی از اتفاقهای مهم زندگی من حضور در این دیدار و صحبت در محضر رهبر انقلاب بود و آن را توفیقی برای خود می‌دانم.
 
مداحی درباره لحظه‌ای که از نزدیک با رهبر انقلاب مصافحه کرد نیز خاطر نشان کرد: از ایشان خواستم وقتی را برای دیدار با اعضای بسیج دانشجویی که یکی از پرتعدادترین تشکل‌های دانشجویی است و همه اعضای آن امکان حضور این جمع را نداشت اختصاص دهند و سلام دوستان را به ایشان رساندم.
 
محمدزاده نماینده جنبش عدالتخواه دانشجویی نیز در این دیدار گفت: مهمترین نکته این دیدار این بود که طیف‌‌های مختلف دانشجویی با دیگاههای مختلف در این دیدار حضور داشتند و بعضا مطالب انتقادی نیز مطرح شد.
 
وی تاکید کرد:به نظرم این خواست رهبری بوده است که از تریبون دیدار رهبری مباحث انتقادی نیز مطرح شود.
 
سخنگوی جنبش دانشجویی افزود: صحبت کردن در محضر رهبر انقلاب دل‌گرمی و اطمینان خاطر خاصی به انسان برای شنیده شدن سخنان و حل مشکلات کشور به انسان می‌بخشد.
 
محمدزاده درباره لحظه دیدار نزدیک خود با رهبری نیز گفت: در آن لحظه به رهبر انقلاب گفتم خیلی از جوانان کشور تصمیم گرفتند در مسیر خدمت به انقلاب گام بردارند چیزی که مهم است ثابت قدم ماندن آنها در این مسیر است که از شما می خواهم برای ثابت قدم ماندن همه آنها در این مسیر دعا کنید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *