پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۴۱
۲۴

اگر تصویر فرزند آقا عکس یک کیهان بود...

چهارشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۱۶
کد مطلب: 301638
فكر كنيد كيهان عكس يك خود را عكس فرزند آيت الله خامنه اي قرار دهد و تيتر يك را سالروز تولد پسر رهبري!
به گزارش جهان، کبری آسوپار در چرخه گوگل پلاس خود نوشت:

فكر كنيد كيهان عكس يك خود را عكس فرزند آيت الله خامنه اي قرار دهد و تيتر يك را سالروز تولد پسر رهبري! خود ما هم صدايمان در مي آيد كه اين چه مسخره بازي اي هست كه راه انداخته ايد؛ انقلاب كرديم كه اين خاندان بازي ها ور افتد، نه اينكه خاندان بازي باشد و فقط آدم هايش عوض شود! خود ما هم صدايمان در مي آيد، چه رسد به اين اصلاح طلبان و ژست هاي خوشگل انديشه و دموكراسي شان! (حالا اينكه از ترس عتاب خود آقا كسي جرأت چنين كاري ندارد، بماند) حالا فكر كنيد مثلاً عكس احمدي نژاد و تيتر سالروز تولدش عكس و تيتر يك روزنامه ايران شود؛ اصلاً اسلام و انقلاب همه با هم از دست مي رود و وامصيبتا!

اما اينكه روزنامه ي اصلاح طلب آرمان، عكس يك خود را عكس «سيد حسن خميني» با تيتر «ميلاد مردي از جنس صبر» و روتيتر «سيد حسن خميني چهل و يك ساله شد» قرار دهد، رگ ضد قبيله گرايي و ضد خاندان بازي هيچ اصلاح طلبي را متورم نمي كند و تازه عقلايشان براي سالروز تولد نوه ي امام (ره) يادداشت هم مي نويسند و خلاصه يك صفحه روزنامه به مطالب سالروز تولد سيد حسن خميني اختصاص مي يابد و جاي امام چقدر خالي ست كه اگر حضرتشان بودند، قلم اين تملق و سوءاستفاده از نام بنيانگذار انقلاب را مي شكستند و اجازه نمي داند نوه ي امام بودن را دليل بزرگي تلقي كنند...

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000301/nf00301638-1.jpg
روزنامه آرمان ـ چهارشنبه دوم مرداد ۱۳۹۲

روزنامه ي اصلاح طلب آقتاب يزد هم عكس نوه ي ديگر امام را عكس يك كرده كه گفته مي خواهم نماينده مجلس شوم و البته بزرگترين فعاليت سياسي و اجتماعي اش هم اين است كه نوه ي امام است!

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000301/nf00301638-2.jpg
روزنامه آفتاب یزد ـ چهارشنبه دوم مرداد ۱۳۹۲


براي اينان نسبتشان عين سمتشان است گويا!!

براي ما روشن است اين اصلاح طلبان براي سيد حسن خميني و آينده ي اين نظام چه خوابي ديده اند؛ اما در هر حال نوه ي امام باشد و نباشد، خواب اصلاح طلبان براي آينده او هر گونه كه مي خواهد تعبير بشود يا نشود، او براي من توليت حرم بنيانگذار انقلاب اسلامي است كه پس از ۲۳ سال از رحلت ايشان، توانايي ساخت يك حرم و جمع آوري خاكروبه هاي اطراف حرم را كه نداشته، هيچ؛ حتي توان برگزاري آبرومندانه يك مراسم سالگرد مرتب و منظم را هم براي امام ما ندارد؛ حالا سكوتش در برابر توهين هاي هم حزبي هايش به امام بماند؛ تبديل بيت امام به مركز كارهاي حزبي و جناحي هم بماند؛ سوءاستفاده از نام جماران براي سايت شخصي شان هم بماند؛ حالا هي دل خوش سالروز تولد سيد حسن باشيد؛ خط امام ژنتيك نيست عزيزان؛ ايدئولوژيك است :)
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
خیلی می سوزید فرزندان امام اصلاح طلب هستند ها
اصلاح طلب ها کارنامشون مشخصه...ما فقط لبخند میزنیم چون فکر میکنند زرنگند...معنی زرنگی حزب بازی نیست...پاک بازی برادر
محمد
احسنت ....خط امام ژنتيك نيست عزيزان؛ ايدئولوژيك است ....
اكبري
نه بابا.ما به دنبال اصل انقلاب وآرمان هاي امام وشهدا وپيرو خط ولايت فقيه هستيم.اين كارها ماروازاين اصل وآرمان دور ميكنند.اصلاح صلب باشي يا اصولگرا فرقي نداره.يه ضرب المثل است كه ازفضل پدر چه آيد به فرزند امام آن درجه داشت چه ربطي به حسن آقا داره هركس مدافع اعمال خودش است.
سید مهدی
United Kingdom
بله من میسوزم از اینکه بیت امام به سمت خائنین به نظام و رهبر و کشور متمایل است. در حالیکه حاج احمد خمینی با اینکه افکارش به جناح چپ متمایل بود هرگز لحظه ای از تبعیت از رهبر دست برنداشت و به همه تبعیت از رهبری عزیز را توصیه می کرد.
کاظم
معلومه چه کسانی بیشتر می سوزند «اونایی که در بین امت خمینی جایگاهی ندارند»
«خط امام ژنتيك نيست ...؛ ايدئولوژيك است»
سینا
Iran, Islamic Republic of
آره خیلی میسوزیم، چون حیف هستند، چون به ته چاهی خواهند رفت که افراد صالح دیگه با اعمال اصلاح طلبان به ته چاه که نه به قعر جهنم رفتند
نه عزیزم. ما می سوزیم که فرزندان امام گمراه هستند.
كاملا درست است مشروط به اينكه ارزشها و واقعيتها واژگونه نمايان نشوند
فقيهي
Iran, Islamic Republic of
مقاله عالي بود خصوصا جمله آخر:
خط امام ژنتيك نيست عزيزان؛ ايدئولوژيك است
قشنگ ترين جمله ي اين مقاله است
حال کردم با این نوشتتون
عالی بود و جای بسی تاسف که انقلابیون سابق خواهان حذف انقلاب اند
طیب الله
این داغ دل تمام بچه مسلمان های واقعا دلسوز نظام است.
نمی دانم کجای انقلاب ما، ارزش خاندان و اصل و نسب بوده که این آقای سید حسن خمینی فقط به سبب این که نوه امام هستند (آن هم نوه ای که در زمان فوت امام 17 ساله بوده اند) همه جا بر صدر می نشیند و قدر می بیند!!! هر وقت هم موضعی گرفته است، خالی از خطا نبوده است. به جای ارج نهادن به ایشان به سبب ارج پدربزرگ بزرگش، باید به شهدا و مبارزان همراه و همدل امام ارج نهاد
یا علی مدد
احسنت. راه امام ژنتیک نیست ایئولوزیک است
سامان
تنم می لرزه وقتی فکر می کنم چه خوابی دیده اند برا اینده خدایا خودت ناکامشون کن
خدا عمر بابرکت به حضرت اقا بده ایشالا
خدا روح حاج سید احمد را متعالی فرماید که بارها تاکید کرده بود فرزند امام بودن امتیاز نیست وچه بسا افراد عادی را به دلیل فعالیتهای ضد استبدادی دوران طاغوت بر خودش ارجح میدانست!
راه امام
واقعا که همینه اگه ما این کارو کرده بودیم حالا کل این اصلاح طلبا رو سرمون خراب شده بودن
Iran, Islamic Republic of
نواده روح اله
سید حسن نصراله
خداوند راه امام ره را حفظ میکند و کسی نمیتواند آنرا با این روابط مخدوش کند.
خدا وكيلي قلم اين نويسنده را بايد بوسيد....
Iran, Islamic Republic of
بابا به خدا به پیر به پیغمبر... اغلب این اصلاح طلبها دقیقا مصداق همان آیه قرآن هستند که می‌فرماید: وإذا قيل لهم لا تفسدوا في الأرض قالوا إنما نحن مصلحون
شما عوام این جریان را کنار بگذارید که خودشون هم نمیفهمند چی میگن و چی میخوان
والله قسم بزرگانشون و نخبگانشون فقط میترستند که دقیقا بگویند دنبال چه چیزی هستند و اینکه همه آمالشان دنیا است و هیچ اعتقادی به باورهای امام و غیره ندارند.
حکیمی
از بیت امام فقط سید علی خمینی اصو لگرا است او هم هدایت می شود انشا ا...
خیلی خیلی جالب و صحیح بود
سید
United Kingdom
از یک طرف نامه نوشیدن جام زهر رو به رهبری می نویسند و از یک طرف دیگر خود را عاشق ولایت و خاندان امام جا می زنند و همه جا هم میگن دیگران ریا کارند!!!
رضا
درودبر هاشمي
Iran, Islamic Republic of
حركت بعضي از خانواده امام (ره) درجريان فتنه 88 تامل برانگيز بود رفتاري را كه امام عزيز هيچ وقت فكرش را هم در زمان حياتشان نمي كردند