جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

اعلام نتایج آزمون استخدام شرکت ملی نفت

پنجشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب: 300146
نتایج آزمون استخدام شرکت ملی نفت که در اواخر سال گذشته برگزار گردید، ۵ شنبه هفته ‌جاری اعلام می‌شود
به گزارش جهان به نقل از خبرگزاری دانشجو، نتایج آزمون شرکت ملی نفت 5 شنبه هفته‌جاری اعلام می‌شود.
 
مدیر منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران با بیان اینکه نتایج آزمون اخیر این شرکت تا پنج شنبه هفته‌جاری از طریق سایت آزمون اعلام می شود، گفت: علت تاخیر در اعلام نتایج ” طولانی بودن زمان ویرایش اطلاعاعباس خنیفر مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت با بیان اینکه نتایج اولیه آزمون این شرکت پنج شنبه هفته جاری در سایت http://www.azmoon.nioc.ir اعلام می شود، گفت: در این آزمون 100 هزار نفر شرکت کرده اند.
 
وی علت تاخیر در اعلام نتایج طولانی بودن زمان ویرایش اطلاعات اعلام کرد و افزود: نتایج آزمون کتبی به میزان 2 برابر نیاز استخدامی اعلام خواهد شد.
 
این مقام مسئول با تاکید بر اینکه بعد از اعلام نتایج قبول شدگان، 2 مرحله مصاحبه حضوری در قالب مصاحبه شایستگی و فنی و تخصصی از سوی کارشناسان انجام می شود، اظهار داشت: افرادی که در مرحله اول قبول شده‌اند از آنها پس از ماه مبارک رمضان برای مصاحبه حضوری دعوت خواهد شد.
 
خنیفر با بیان اینکه کارنامه این آزمون در اختیار شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت، خاطر نشان کرد: افرادی که به نتایج آزمون اعتراض دارند در بازده زمانی مشخص می توانند اعتراض خود را از طریق سایت اعلام کنند.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *