شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱

تایید افطاری ۱۵۰ هزار تومانی در برج میلاد

چهارشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۷
کد مطلب: 299920
در پی اخبار منتشر شده در برخی از سایت ها مبنی بر وجود افطاری ۱۵۰ هزار تومانی در برج میلاد تهران، مدیریت رستوران ویژه برج میلاد تهران به عنوان پیمانکار بخش خصوصی اعلام کرد: در منوی این رستوران تنوع غذایی با قیمت های مختلف دیده می شود و خاویار تنها به عنوان یکی از غذاهای ارائه شده در منوی مورد نظر بوده است.
به گزارش جهان، روابط عمومی برج میلاد تهران با ارسال مطلبی افزود: فلاحتی مدیر رستوران ویژه (VIP) برج میلاد تهران ضمن انتقاد از قضاوت یکطرفه برخی از سایت های خبری مبنی بر افطاری ۱۵۰ هزار تومانی در این رستوران گفت: در توافق های صورت گرفته با مدیریت برج میلاد تهران، مدیریت این رستوران به بخش خصوصی واگذار شده است و اینجانب به عنوان مدیر یکی از رستوران های ششمین برج بلند دنیا اشرافی گری را نه تنها مبنای کار خود قرار نداده بلکه همه تلاشم مبنی بر این بود که با توجه به سلایق مختلف گردشگران داخلی و خارجی مراجعه کننده به برج منوی ویژه ای را تهیه و در اختیار مراجعه کنندگان قرار دهم.

وی با بیان اینکه ظرفیت رستوران ویژه ۶۰ نفرو میانگین قیمت غذاهای این برج ۳۰ هزار تومان است،افزود: در منوی این رستوران تنوع غذایی با قیمت های مختلف دیده می شود و خاویار تنها به عنوان یکی از غذاهای ارائه شده در منوی مورد نظر بوده است. سرو این غذا به هیچ عنوان اجباری نبوده و بنا به نظر و رای مشتری ممکن است این غذا برای آنها سرو شود.

مدیر رستوران ویژه برج میلاد تهران اظهار داشته است: همچنین ما در همکاری با برخی از سایت های ارائه دهنده تخفیف، تفاهم نامه ای امضا کرده و مشتریان ما می توانند با رزرو اینترنتی رستوران، از تخفیف های ۵۰ درصدی قیمت غذاها استفاده کرده و تمامی غذاها حتی خاویار را با نصف قیمت استفاده کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *