شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

چند زن‌ سرپرست‌ خانوار تحت‌ حمایت است؟

چهارشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۱۶
کد مطلب: 299865
سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: کمیته امداد در فکر ایجاد آرامش و بهبود روابط در خانواده‌هاست، زیرا در سایه این اقدام بنیان خانواده استوارمی شود .
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، حسین انواری در بازدید از اولین نمایشگاه دستاوردهای کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان ، خدمات کمیته امداد را خانواده محور ذکر کرد و افزود: اگر بتوانیم از ضایعات داخل خانواده پیشگیری یا ضایعات ایجاد شده را درمان کنیم، از گسترش بسیاری آسیب‌های اجتماعی جلوگیری خواهد شد.

وی تصریح کرد: کمیته امداد می کوشد وضعیت تمام اعضای خانواده‌های تحت حمایت را مورد بررسی و دقت قرار داده و موجبات رشد همه اعضای خانواده ها را به یک نسبت برابر فراهم آورد.

سرپرست کمیته امداد با بیان اینکه بیش از یک میلیون زن سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند افزود: سعی و همت ما بر آن است تا آنهایی که می‌توانند کار کنند را در چرخه کار قرار داده و در عین حال آموزش اداره خانه و همچنین افزایش مهارت‌های تدبیر منزل را برای آنان داشته باشیم ، که در نتیجه قادر خواهیم بود هسته اصلی جامعه یعنی خانواده را تنظیم و روابط خانواده‌ها را ارزشمند نموده وعوارض سوء در اجتماع را کاهش دهیم .
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *