جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

رنو به قطعه‌سازان ایرانی چه نوشت؟

يکشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۶:۵۱
کد مطلب: 299084
دبیر انجمن خودروسازان ایران موارد مطرح شده در نامه شرکت خودروسازی رنو فرانسه خطاب به قطعه‌سازان ایرانی را اعلام کرد.
به گزارش جهان، احمد نعمت‌بخش در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد:‌ شرکت رنو در نامه‌ای به قطعه‌سازان داخلی طرف قرارداد خود وضعیت تولید محصولات تحت برند این شرکت را تشریح و برنامه‌های تولید آتی را اعلام کرده است.
 
وی با بیان این‌که رنو در این نامه به قطعه‌سازان اعلام کرده که با توجه به شرایط فعلی شیب تولید تندر 90 و مگان مقداری کاهش می‌یابد، خاطرنشان کرد‌: ‌درواقع رنو قطعه‌سازان را از این موضوع آگاه کرده تا آن‌ها در حد مورد نیاز قطعات را تولید کنند زیرا در صورت تولید قطعات بیش از حد نیاز، سرمایه قطعه‌سازان بلوکه شده و متضرر می‌شوند.
 
دبیر انجمن خودروسازان ایران ادامه داد: ‌از جمله مشکلات فعلی صنعت خودرو، مشکل نقدینگی و پرداخت نشدن تسهیلات مصوب است به‌گونه‌ای که پرداخت مطالبات قطعه‌سازان با مشکل مواجه شده و شرکت رنوپارس نیز مبالغی را از خودروسازان طلبکار است.
 
وی افزود:‌ با وجود تمام این مشکلات رنو در نامه خود به قطعه‌سازان هیچ اشاره‌ای به احتمال توقف و تعلیق فعالیت‌های خود در ایران نداشته و اخبار منتشر شده در این زمینه کذب و ناشی از بی اطلاعی بوده است.
 
نعمت‌بخش با بیان این‌که در شرایط فعلی همه باید از صنعت خودرو حمایت کنند، تصریح کرد:‌ شرکت رنو با توجه به اهمیت بازار بزرگ ایران بارها به صورت علنی و غیر علنی بر تمایل خود برای ادامه فعالیت در ایران تاکید کرده است. در این شرایط برخی افراد نیز باید این موضوع را مدنظر قرار داده و برای رفع مشکلات این صنعت بکوشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *