جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

جزئیات ۷ ابلاغیه خودرویی گمرک

تعیین ارزش سواری‌های وارداتی
چهارشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۱۱
کد مطلب: 298412
گمرک ایران در بخشنامه های جداگانه ای به مدیران کل گمرک و مدیران گمرکات اجرایی کشور اعلام کرد ارزش گمرکی ۷ مدل خودروی سواری ساخت کشورهایی مانند چین، ایتالیا و کره جنوبی را تعیین کنند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، گمرک ایران در بخشنامه های جداگانه ای به مدیران کل گمرکات اجرایی کشور اعلام کرد: در اجراي تبصره ۶ قانون خودرو و براساس مفاد صورتجلسه شماره ۴۹۹ كميته مشترک گمرک جمهوري اسلامي ايران و وزارت صنعت، معدن و تجارت ارزش سواري ALFAROMEO GIULETTA سال ۲۰۱۳ ساخت ايتاليا ارسال می شود. مقتضي است دستور فرمايند ارزشگذاري سواري هاي مربوطه با توجه به ارزش هاي اعلام شده با در نظر گرفتن بيمه انجام گيرد.

همچنین در ابلاغیه دیگری آمده است: در اجراي تبصره ۶ قانون خودرو و براساس مفاد صورتجلسه شماره ۴۹۸ مورخ ۲۸ خردادماه ۹۲ كميته مشترک گمرک و وزارت صنعت، معدن و تجارت به پيوست ۳ برگ پرايس ماشين آلات راهسازي HYUNDAI سري ۷ و ۹ سال ۲۰۱۳ ساخت كره جنوبي ارسال می شود. مقتضي است دستور فرمايند ارزشگذاري ماشين آلات راهسازي وارداتي مربوطه باتوجه به ارزش هاي اعلام شده و با در نظر گرفتن بيمه انجام گيرد.

طی بخشنامه دیگری به مدیران کل گمرکات اجرایی کشور اعلام شد: در اجراي تبصره ۶ قانون خودرو و براساس مفاد صورتجلسه شماره ۴۹۸ مورخ ۲۸ خردادماه ۹۲ كميته مشترک گمرک جمهوري اسلامي ايران و وزارت صنعت، معدن و تجارت ارزش سواري MG۳۵۰ سال ۲۰۱۳ ساخت چين ارسال می شود. مقتضي است دستور فرمايند ارزشگذاري سواري هاي مربوطه با توجه به ارزش هاي اعلام شده با در نظر گرفتن بيمه انجام گيرد.

گمرک ایران در بخشنامه ای دیگر به مدیران گمرکات کشور ابلاغ کرد: در اجراي تبصره ۶ قانون خودرو و براساس مفاد صورتجلسه شماره ۵۰۰ كميته مشترک گمرک جمهوري اسلامي ايران و وزارت صنعت، معدن و تجارت به پيوست يک برگ پرايس انواع ماشين آلات راهسازي XCMG سال ۲۰۱۳ ساخت چين ارسال می شود. مقتضي است دستور فرمايند ارزشگذاري ماشين آلات مربوطه با توجه به ارزش هاي اعلام شده با در نظر گرفتن كرايه حمل و بيمه انجام گيرد.

در بخشنامه ای نیز اشاره شد: در اجراي تبصره ۶ قانون خودرو و بر اساس مفاد صورتجلسه شماره ۴۹۹ مورخ ۱۱ تیرماه امسال كميته مشترک گمرک جمهوري اسلامي ايران و وزارت صنعت، معدن و تجارت ارزش سواري هاي LIFAN سال ۲۰۱۳ ساخت چين به شرح جدول زير ارسال می شود. مقتضي است دستور فرمايند ارزشگذاري سواري هاي مربوطه با توجه به ارزش هاي اعلام شده با در نظر گرفتن كرايه حمل و بيمه انجام گيرد.

گمرک در بخشنامه دیگری اعلام کرد: در اجراي تبصره ۶ قانون خودرو و بر اساس مفاد صورتجلسه شماره ۴۹۹ مورخ ۱۱ تیرماه امسال كميته مشترک گمرک جمهوري اسلامي ايران و وزارت صنعت، معدن و تجارت ارزش دو مدل سواري TOYOTA YARIS سال ۲۰۱۳ ساخت ژاپن ارسال می شود. مقتضي است دستور فرمايند ارزشگذاري سواري هاي مربوطه با توجه به ارزش هاي اعلام شده با در نظر گرفتن بيمه انجام گيرد.

همچنین در ابلاغیه دیگری آمده است: در اجراي تبصره ۶ قانون خودرو و براساس مفاد صورتجلسه شماره ۴۹۹ مورخ ۱۱ تیرماه امسال كميته مشترک گمرک جمهوري اسلامي ايران و وزارت صنعت، معدن و تجارت ارزش MITSUBISHI LANCER با حجم موتور cc ۱۸۰۰ ساخت ژاپن معادل شانزده هزار دلار سي اند اف تعيين شد. مقتضي است دستور فرمايند ارزشگذاري سواري هاي مربوطه با توجه به ارزش هاي اعلام شده و با در نظر گرفتن بيمه انجام گيرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *