پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۲۰
۱۰

اگر به حرم اهل بیت کاری داشته باشند کاخ سفید و تل آویو را نابود می‌کنیم

شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۴۲
کد مطلب: 297365
حجت الاسلام پناهیان گفت: اگر به حرم اهل بیت(ع) کاری داشته باشند، کاخ سفید را رو سرشان خراب می‌کنیم و تلاویو را با خاک یکسان می‌سازیم، دشمنان ما بدانند اگر کفر می‌خواهد خودش را برای همیشه نابود کند، این رجز نیست بلکه خیر است"عدو شود سبب خیر خدا اگر خواهد".
اگر به حرم اهل بیت کاری داشته باشند کاخ سفید و تل آویو را نابود می‌کنیم
به گزارش جهان به نقل از رسا، حجت الاسلام علیرضا پناهیان، شامگاه روز جمعه چهاردهم تیرماه در سومین اجتماع مدافعان حرم که در حسینیه امام موسی ابن جعفر(ع) میدان خراسان برگزار شد در خصوص این اجتماع گفت: شما در اینجا جمع نشدید تا آماده برای جنگ کردن بشوید در صورتی که الآن در حال جنگ هستید و به سمت دشمن با ذکر یا حسین گفتن در حال شلیک هستید.

وی در ادامه افزود:شما جوانان هیئتی در آینده پای رکاب امام زمان(عج) هستید، غیرت‌ورزی شما، سینه زدنتان، فریادهای شما امروزه در جهان اسلام مؤثر است، این شلیک اراده‌های شماست که در عالم تأثیر زیادی دارد، بارها این اراده‌ها را در هشت سال جنگ دیده‌ام و تأثیر آن را هم همه دیده‌ایم.

اراده‌ها کار کرده و هنوز کار می‌کند

این کارشناس فرهنگی با اشاره به روایاتی از اهل بیت(ع) که فرمود‌ه‌اند وقتی یاران حضرت، برای فتح به‌سمت جایی حرکت می‌کنند، آن منطقه بخاطر ترسی که در دلشان به‌وجود می‌آید زودتر پاکسازی می‌شود، ابراز داشت: این راه سینه‌زنی و این اشک‌ها قیمت ندارد، این محبت‌ها در هیچ جایی وجود ندارد، سلاح شما اراده‌های شماست.

حجت الاسلام پناهیان با تاکید بر‌ این‌که شما جوانان همین الآن در حال جنگ هستید، اظهار داشت: از اهمیت گریه برای اباعبدالله غافل نشوید، امام و ۲۵۰هزار شهید برای اباعبدالله گریه کرده‌اند تا ما الآن راحت عزاداری می‌کنیم.

دشمنان ما خیلی بی‌شعور و احمق هستند

حجت الاسلام پناهیان با بیان این‌که از اهل بیت(ع) روایت شده که دشمنان ما احمق هستند، اظهار داشت: در هشت سال جنگ تمام جهانیان بسیج شدند و عراق را برای حمله به ایران تجهیز کردند و ما فقط امام حسین(ع) و کربلا را داشتیم.

وی در ادامه رمز نجات رزمندگان اسلام را یا حسین گفتنشان دانست و افزود: بمباران تبلیغاتی علیه رزمنده‌ها بسیار زیاد بود و ایمانشان را هدف گرفته بودند.

این کارشناس فرهنگی با بیان این‌که صدام که به رعایت احترام ظاهری که برای حرم‌های اهل بیت(ع) قائل بود نابودش کردیم، عنوان داشت: اگر به حرم اهل بیت(ع) کاری داشته باشند، کاخ سفید را روی سرشان خراب می‌کنیم و تلاویو را با خاک یکسان می‌سازیم.

وی در پایان گفت: دشمنان ما بدانند اگر کفر می‌خواهد خودش را برای همیشه نابود کند، این رجز نیست بلکه خیر است"عدو شود سبب خیر خدا اگر خواهد".
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


منصور
Iran, Islamic Republic of
با سلام
ضمن حمايت از سخنان جناب آقاي پناهيان بدينوسيله آمادگي خود راجهت دفاع از حريم اهل بيت عصمت و طهارت (ع) اعلام مي نمايم باشد كه به اين وسيله دين خود را هرچند كوچك، به اسلام عزيز و اهل بيت نبوت (ع)، ادا نمايم. ان شاء الله
محسن
Iran, Islamic Republic of
لبیک یا حسین (ع)
یار انقلاب
چرا بعضیا که نظر منفی دادن با شعار لبیک یا حسین مخالفند ؟؟؟!!! لطفا جرات داشته باشند و نظر بدن .
دوست من ما با شعار لبیک یا حسین مخالف نیستیم با تندروی مخالفیم...
Iran, Islamic Republic of
جناب پناهیان با کمال تاسف حرم امام حسین (ع) به توپ بسته شد اما شما و همفکرانتان هیچ کاری نکردید!
بی طرف ، منصف البته مطلع
همفکران جناب پناهیان منتظر اشاره و اذن ولی هستند ولی یادمان نرفته برخی "متفکران" در زمان جنگ تحمیلی برای فرار از "دفاع مقدس" با استناد به برخی نظریه های ظاهراً شرعی در مقابل حکم امام عظیم الشأن ایستادند.
هر وقت از کمبود نیرو در جبهه و نتایج تأسف بار آن یادی میشود بی اختیار مقایسه جمعیت ایران و عراق در ذهن شکل میگیرد و اینکه طرفداران عراقی ایران بیش از طرفداران عراقی در ایران بوده است.
فقط مشکل کمبود نیرو را مطالعه و تحلیل کنید ـ تجهیزات که به هر صورت تأمین میشد دور زدن تحریمها ـ غنیمت از عراقیها و ...
چرا بعضیها به جبهه میشتافتند و خیلی ها حتی به پشت جبهه هم سر نمی زدند ؟!
علی
Iran, Islamic Republic of
البته تدبیر و تعقل از هرچیزی امروزه ضروری تره. یادتونه وقتی امریکا به عراق حمله کرد همه گفتن صدام خالدبن ولیده باید یاری بشه ولی رهبر با این کار مخالفت کردن و نتیجش رو الان میبینیم که عراق مهمترین متحد ایران تو منطقست درحالی که یه گلوله هم شلیک نکردیم
یقین بدونین الان هم اگه ظفری نصیب سوریه شده به مدد ایرانه و اگه ضرورتی پیدا کنه ما در خط مقدم حضور خواهیم یافت. یادمون باشه از ولایت جلو تر نزنیم.
هر وقت گوش به فرمان ولایت بودیم بردیم در هر جبهه ای
حسین شهسواری
Iran, Islamic Republic of
البته اگر ولی فقیه اجازه (فرمان) دهد... خودسری نخواهیم کرد
سید
United Kingdom
بعضیها برای اسلام و جهاد شعار می دادند و آخر هفته از جاده چالوس به جبهه می رفتند.
همونهایی که الان از روشنفکری و دموکراسی و میهن پرستی دم می زنند.
چرا نظرات خلاف میلتون رو نشون نمیدین
یعنی تحمل شنیدن یک نظر مخالف اینقدر براتون سنگینه ؟