سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۱
عراقچی مطرح کرد؛

موضع ايران در قبال تحولات مصر

چهارشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب: 296836
سخنگوي وزارت امور خارجه با اشاره به اهتمام جمهوري اسلامي ايران به تحولات جاري در مصر، از ادامه تنش ها در اين كشور كه متاسفانه منجر به كشته و زخمي شدن تعدادي از شهروندان بيگناه مصري شده است ابراز نگرانی کرد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، سخنگوي وزارت امور خارجه با اشاره به اهتمام جمهوري اسلامي ايران به تحولات جاري در مصر، ضمن ابراز نگراني از ادامه تنش ها در اين كشور كه متاسفانه منجر به كشته و زخمي شدن تعدادي از شهروندان بيگناه مصري شده است بر ضرورت توجه و احترام به خواسته هاي مشروع مردم تاكيد كرد و تقويت انسجام و وحدت ملي، رد هرگونه خشونت و هوشياري در مقابل تفرقه افكنان را براي خروج از بحران جاري ضروري دانست.

سید عباس عراقچي با اشاره به درايت سياسي ملت بزرگ مصر، آن را عاملي موثر در دفع فتنه دشمناني كه هيچگاه خيرخواه مردم نبوده اند ارزيابي كرد و خاطرنشان ساخت كه مردم مصر، خود قادر به حل مشكلات و حفظ منافع و مصالح عالي كشورشان هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *