يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
رویانیان:

ناراحتی پروین هم لذت‌بخش است

از نقل و انتقالات عقب افتادیم اما جبران می‌کنیم
يکشنبه ۹ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۲
کد مطلب: 295932
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت:‌متاسفانه از برخی از کارها و پیگیری‌هایمان عقب افتاده‌ایم.
به گزارش جهان، محمد رویانیان در گفت و گو با فارس، اظهار داشت: بسیار خوشحال هستم که در کنار افرادی مثل علی پروین کارم را ادامه می‌دهم و مطمئن باشید با کمک همه افراد با قدرت رو به جلو خواهیم رفت.

وی افزود: اکنون برای پرسپولیس فقط آرامش مهم است که باید آن را به تیم تزریق کنیم. اتفاقات گذشته را باید فراموش و به فکر آینده باشیم.

رویانیان ادامه داد: متاسفانه اتفاقاتی که در چند روز قبل افتاد کمی ما را از برنامه‌ها و کارهایی که در فصل نقل و انتقالات داشتیم، عقب انداخت اما مطمئن باشید که باز هم به شرایط ایده‌آل برمی‌گردیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا پروین در هیئت مدیره می‌ماند یا خیر، گفت: ایشان باید بماند بزرگ پرسپولیس و موسفید ماست درست است پروین بعضی اوقات عصبانی می‌شود اما ما یک علی پروین بیشتر در فوتبال ایران نداریم مثل یک علی دایی. پروین عصبانیتش هم زیبا و قشنگ است و مطمئن باشید او باید روی دست هواداران همیشه باشد و باید قدرش را بدانیم مانند تمام پیشکسوتان که همه چشم و چراغ باشگاه پرسپولیس هستند.

رویانیان در پایان تاکید کرد: خوشبختانه آرامش لازم را در تیم می‌بینم و ما الان به این موضوع احتیاج داریم. همه چیز تمام شده و دیگر نباید به گذشته برگردیم تا ببینیم خدا در آینده چه می‌خواهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *