پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
آقای فتح‌الله‌زاده تیمی که پول ندارد چطور به اردوی خارجی می‌رود

رویانیان:برخی‌ها به‌دنبال‌ جریانات‌ انحرافی‌‌اند

برای سناریوی مدیرعامل آبی‌ها متاسفم
شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۴۶
کد مطلب: 297368
مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: برخی‌ها باز هم مانند فصل گذشته با پرداخت به سناریوی بنز و پورشه دنبال جریان انحرافی هستند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، پس از صحبت‌های علی فتح‌الله زاده و محمد رویانیان در برنامه تلویزیونی و پس از آنکه مدیرعامل استقلال مدعی شد که مدیرعامل پرسپولیس به بازیکنان تیمش بنز و پورشه داده، برخی از بازیکنان پرسپولیس نسبت به این صحبت ها معترض شدند و از رویانیان خواستند که پاسخ علی فتح الله زاده را بدهد.

رویانیان در واکنش به اظهارات فتح‌الله‌زاده و برای پاسخ دادن به گفته‌های مدیرعامل استقلال گفت و گویی را با خبرنگار خبرگزاری فارس انجام داد و پاسخ وی را به صراحت داد.

رویانیان در گفت‌وگو با فارس تاکید کرد:به نظر من برخی‌ها مانند فصل گذشته با ذکر کردن مطالبی مانند دادن پورشه و بنز به بازیکنان پرسپولیس به دنبال اهداف خود و مسیر انحرافی هستند تا پرسپولیس را به این راه بکشانند.

وی افزود: این عزیزان به دنبال این هستند تا فشارها به پرسپولیس چند برابر شود و به همین دلیل من به بازیکنان حق می‌دهم که در این باره اعتراض داشته باشند. من باید چند نکته اساسی را به برخی از این آقایان یاد آوری کنم؛ ابتدا باید این را بگویم که اطلاعات آقای فتح الله زاده درباره آهن و میل‌گردها کاملا اشتباه است، ایشان به جای ورق آهن اسم میل‌گرد را می‌آورند و به همین دلیل به نظرم همه چیز را اشتباه گرفته است.

رویانیان یاد آور شد: ثانیا برخی دوستان که مطالبی در خصوص پورشه و بنز درباره بازیکنان ما می‌پردازند یعنی همین مدیر عامل محترم آبی‌ها مشخص است به دنبال یک سناریوی تکراری برای تضعیف پرسپولیس است که من با قدرت می‌گویم هیچ کدام آنها صحت ندارد و پرونده این موضوع را همین جا باید ببنیدم.

مدیر عامل قرمزها تاکید کرد: مطمئن باشید نه تنها استقلالی‌ها از بازیکنان ما کمتر پول نگرفتند بلکه خیلی بیشتر هم گرفتند. اما مدیر عامل آبی‌ها خوب کار خود را بلد است. اگر نیاز باشد ما این موضوعات را با مدارکی که داریم ثابت می‌کنیم، در شرایطی که آقایان هم قرار داد می‌بندند و هم بازیکنان خود را نگه می‌دارند می‌گویند ما بدون پول این کار را انجام می‌دهیم، من از فتح الله زاده انتظار دارم که بهتر از این کارها و حرفها برخورد کند و این ماجرا را ببندد.

وی یاد آور شد: می‌خواهم در خصوص اردوی اوکراین هم صحبتی داشته باشم؛ما نمی‌گوییم تیمی به اردو نرود و یا استقلال چرا به خارج از کشور می‌رود، فقط این را می‌گوییم تیمی که پول ندارد چطور اردوی اوکراین می‌رود. به نظرم این کارهای فتح الله زاده دیگر نخ نما شده است و اگر ادامه دار باشد ما هم حرف‌های جدیدی برای هواداران داریم. من علاقه دارم که همیشه بین استقلال و پرسپولیس آرامش باشد اما مثل اینکه دوستان علاقه‌ای به این کار ندارند و مطمئن باشید به خودشان هم ضرر می‌زند.

وی در پایان با تبریک پیروزی تیم ملی والیبال کشورمان مقابل کوبا نیز گفت: من بازی غرور آفرین و شجاعانه بازیکنان تیم ملی والیبال مقابل کوبا را تبریک می‌گویم و این پیروزی لیاقت جوانان ما را داشت، آنها تا دقایق آخر بازی پا پس نکشیدند ومزد زحماتشان راگرفتند،به این جوانان برومند و با آتیه کشورمان که با غیرت جنگیدند آفرین و خسته نباشید می‌گویم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *