دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

نظر نماینده مجلس ششم درباره ادعای تقلب

شنبه ۸ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۶
کد مطلب: 295689
نماینده اصلاح‌طلب مجلس ششم با بیان اینکه اتهام تقلب در انتخابات از ابتدا بی‌‌پایه و اساس بود، گفت: پیروزی آقای روحانی با ۳۰۰ هزار رای اختلاف نشان داد نظام با ظرفیت بالایی که دارد قطعا از رای مردم حراست می‌کند.
به گزارش جهان، محمد محمدرضایی نماینده اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی در دوره ششم در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه اتهام تقلب در انتخابات از ابتدا بی ‌پایه و اساس بود، تاکید کرد: پیروزی آقای دکتر روحانی با سیصدهزار رای نشان داد که نظام با ظرفیت بالایی که دارد قطعا از رای مردم حراست می‌کند.

وی با بیان اینکه شعار اعتدال‌گرایانه روحانی موجب اقبال مردم به وی شد، تصریح کرد: هر برگه رای که در انتخابات ریاست‌جمهوری به صندوق انداخته شد، بیمه‌نامه‌ای برای آینده انقلاب بود؛ مردم با مشارکت گسترده در انتخابات بار دیگر ثابت کردند که پشتیبان واقعی انقلاب اسلامی هستند.

محمد رضایی با بیان اینکه اعتدال به معنای مقابله با افراط گرایی و احترام به خرد جمعی است، گفت: مقام معظم رهبری دائماً مسئولان نظام را به پرهیز از افراط و توجه به اعتدال توصیه می‌کنند چرا که اعتدال گرایی به معنای واقعی آن نظام را در مقابل مشکلات مقتدر می‌کند.

نماینده اسبق مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی افزود: امیدواریم در دولت آقای روحانی، با حضور افراد کارآمد و معتدل زمینه رشد و شکوفایی کشور در همه ابعاد از جمله مباحث اقتصادی فراهم شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *