دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
کوثری:

دولت وزیران حاشیه‌ساز انتخاب نکند

سه شنبه ۴ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۰:۱۱
کد مطلب: 294727
عضو کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: دولت وزیرانی را انتخاب کند که مجموعه دولت را به حاشیه نبرد و حاشیه سازی نکند یعنی بیشتر در جهت حل مشکلات مردم و جامعه قدم بردارد.
به گزارش جهان، اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران و عضو کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با مهر، به تحلیل الزامات دولت آینده پرداخت و گفت: در درجه اول مهمترین الزام دولت جدید این است که کارها و اعمال و برنامه‌های خود را بر اساس قانون شروع و دنبال کند.
 
وی تعامل خوب با مجموعه و سران دو قوه دیگر را از دیگر الزامات دولت آتی برشمرد و افزود: دولت وزرائی را انتخاب کند که دولت را به حاشیه نبرد و حاشیه سازی نکند یعنی بیشتر در جهت حل مشکلات مردم و جامعه قدم بردارد.
 
کوثری ادامه داد: دولت نسبت به حفظ ارزشهای الهی، اسلامی و ملی توجه و برنامه ریزی داشته باشد، همچنین اولویت برنامه‌هایش در سال جاری به طوری تنظیم شود تا دستیابی به اقتصاد مقاومتی محقق شود لذا در صورتی که این برنامه ها پیش رود رسیدن به عزت و حکمت ملت عزیز ایران قطعی و عملی خواهد شد.
 
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که مهمترین مطالبه و دغدغه در مورد دولت بعدی چیست،گفت: دغدغه‌ ما حفظ ارزش های الهی، اسلامی و ملی است و در صورت دستیابی به این موارد تمامی مطالبات محقق می‌شود یعنی همه موارد در آن می‌گنجد اینکه فقط اقتصاد را بچسبیم درست نیست یا اینکه یک موضوع خاص را پیگیری کنیم ممکن است به بن بست بخوریم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *