دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰

بحران کم آبی در اصفهان جدی است

يکشنبه ۲ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۰۳
کد مطلب: 294549
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی با توجه به عملکردشان قابلیت یکپارچه شدن را دارند.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، و به نقل از روابط عمومی شرکت آبفای استان اصفهان،‌ هاشم امینی در اولین نشست شورای مدیران در سال ۹۲ با اشاره به لزوم یکپارچه سازی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی اظهار کرد: با ادغام شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی خدمات رسانی بهتر و گسترده تری به متقاضیان صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به انعقاد قرارداد بیع متقابل میان مجتمع فولاد مبارکه و آبفای استان اصفهان افزود: انعقاد چنین قراردادی برای فولادمبارکه و آبفای استان اصفهان از نظر محیط زیست محیطی بسیار حائز اهمیت است چرا که رفع نیازهای آبی استفاده مجتمع فولاد مبارکه با پساب فاضلاب می‌تواند به غلبه بر محدودیت منابع آبی در استان کمک کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان خدمات رسانی گسترده به مردم را ضروری دانست و ادامه داد: مسوولان امر در شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان باید اجرای پروژه های بخش آب و فاضلاب را با دقت و سرعت در دستور کار قرا دهند تا مردم در جای جای استان از خدمات این شرکت که از ضروری‌ترین نیازهای آن‌ها است بهره‌مند شوند.

امینی با بیان اینکه کمبود منابع آبی یکی از چالش‌های موجود در استان است،‌ خاطر‌نشان کرد: میانگین بارندگی در حوضه کوهرنگ ۱۸۰۰ میلی متر بوده است که در سال جاری این رقم به ۱۱۸۰ رسیده است که نشان می‌دهد بحران کم آبی در استان جدی است.

وی با اشاره به اینکه نهادینه شدن مصرف بهینه آب در جامعه کمک می‌کند تا تبعات بحران کم آبی کمتر دامن‌گیر مردم شود، اضافه کرد: هم اکنون سرانه مصرف آب در استان ۱۶۰ لیتر است و کاهش این رقم به ۱۵۰ لیتر امر با تدابیر فرهنگی - فنی مهندسی و تعرفه ای محقق می‌شود.

مدیر عامل آبفای استان اصفهان مشتری مداری را یکی از اولویت‌های آبفا عنوان کرد و گفت: آبفای استان درصدد است با بهره گیری از تکنولوژی نوین با سرعت بیشتری به تقاضاهای مشتریان پاسخ دهد که این مهم در جهت تکریم ارباب رجوع در دستور کار قرار گرفته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *