سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۱

صالحی: اسرائیل به پاس کردن عادت دارد

سه شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۲۴
کد مطلب: 292045
رژیم صهیونیستی به پاس کردن عادت دارد. این رژیم پاس می‌کند و ما هم در دهانش می‌زنیم. اگر این رژیم بخواهد کاری کند، ما زودتر از او شروع می‌کنیم.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ماموریت ناوشکن بایندر، حفظ منافع ملی جمهوری اسلامی ایران در دورترین آب‌های آزاد و بین‌المللی است.

امیر سرلشکر عطاءالله صالحی در حاشیه مراسم الحاق ناوشکن بایندر به ناوگان نداجا، در جمع خبرنگاران گفت که نوسازی و الحاق ناوشکن بایندر نقطه‌ جدیدی از خودباوری است زیرا احیای این ناوشکن و تعمیر و نصب تجهیزات ناوشکن در منطقه بی‌نظیر است و ما متکی به خود هستیم.

صالحی در ادامه گفت: نوسازی این ناوشکن قدرت کارکنان نیروی دریایی ارتش را نشان داد و اکنون کارکنان نیروی دریایی می‌توانند در دریاهای بسیار طوفان‌زده این شناور را احیا کنند.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه "امروز نیروی دریایی در اقیانوس آرام و دریای مدیترانه حضور یافته است"، خاطرنشان کرد: ماموریت این ناوشکن، دریانوردی در دریاهای دوردست است.

وی در پاسخ به این پرسش که "ارتش چه میزان آمادگی در مقابله با تهدید‌های رژیم صهیونیستی دارد؟" گفت: رژیم صهیونیستی به پاس کردن عادت دارد. این رژیم پاس می‌کند و ما هم در دهانش می‌زنیم. اگر این رژیم بخواهد کاری کند، ما زودتر از او شروع می‌کنیم.

صالحی در برابر این پرسش که "نیروی دریایی ارتش از زمان شهادت شهید بایندر تاکنون چه تحولاتی داشته است؟" پاسخ داد: شهید بایندر در حوزه ساحلی از کشور دفاع کرد و شهید شد اما امروز روح شهید بایندر سوار بر این ناو به اقیانوس آرام می‌رود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *