دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۲

سروری: نباید آرای اصولگرایان تقسیم شود

حدادعادل به عهد خود وفا کرد
دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۴۹
کد مطلب: 291912
قائم‌مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: کنار رفتن حدادعادل فضا را تلطیف می‌کند تا دیگر دوستان این تمایل را بیابند و ضمن کناره‌گیری، تشتت را کاهش و کارنامه مثبتی در ذهن مردم و امت حزب‌الله به جا بگذارند.
سروری: نباید آرای اصولگرایان تقسیم شود
به گزارش جهان، پرویز سروری قائم‌مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با فارس، به انصراف غلامعلی حدادعادل از انتخابات ریاست جمهوری یازدهم اشاره کرد و اظهار داشت: اولین آثار بسیار مثبت این کناره‌گیری ترمیم اعتماد عمومی به نخبگان و شخصیت‌هاست.

قائم‌مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی تصریح‌کرد: با اینکه برخی طی فرآیندی اعلام کردند که به نفع یک نفر کنار می‌روند و عده‌ای این قاعده را به هم زدند اما برای لطمه‌نخوردن اعتماد عمومی داوطلبانه با اینکه در موقعیت رو به رشدی به ویژه بعد از مناظره‌ها حاضر شد برای وحدت و انسجام اصولگرایان به وعده خود عمل کرد.

وی اضافه‌کرد: این امر دستاورد خوبی برای مردم به‌وجود آورد تا اینکه آنها بدانند هنوز هستند کسانی که در هر شرایطی به وعده خود وفا می‌کنند و حاضر نیستند به خاطر موقعیت و مقام از اصول اخلاقی فاصله بگیرند.

سروری ادامه داد: کنار رفتن حدادعادل فضا را تلطیف می‌کند تا دیگر دوستان این تمایل را بیابند و ضمن کناره‌گیری تشتت را کاهش و زمینه وحدت و رقابت با اصلاح‌طلبان را با یک گزینه ادامه دهند و همچنین این زمینه هموار می‌شود تا دیگران با اقتدا به حدادعادل و کناره‌گیری خود کارنامه مثبتی در ذهن مردم و امت حزب‌الله به جا بگذارند و نگذارند آرای اصولگرایان تقسیم شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این اقدام آقای حدادعادل قابل تقدیر و تحسین است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *