جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۲۰
انتشار بخشی از مستند «کدام انحراف»

مشایی: کو سند انحراف؟ / محمدی: از این موارد منحرف شدید

دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۵۰
کد مطلب: 291547
«كدام انحراف؟» نام مستند بلندي است كه دو دوره متفاوت در صحنه سياست داخلي و خارجي ايران را به تصوير مي‌كشد .
مشایی: کو سند انحراف؟ / محمدی: از این موارد منحرف شدید
​به گزارش جهان، "رضا صادقي"، نويسنده و كارگردان «كدام انحراف؟» درباره موضوع اين مستند​ گفت: با روي كار آمدن دولت نهم و اتخاد سياست تهاجمي در مناسبات خارجي توسط آن دولت، قدرت نرم جمهوري اسلامي ایران در عرصه بين الملل افزايش يافت. به دنبال اين تغييرات، استراتژي و طراحي غرب براي مقابله با ايران
نيز دچار تحول شد. تغييري كه نهايتا به تغيير در محاسبات، سياست ها، رفتار و عملكرد مسئولين آن دولت منجر شد.

وي افزود: «كدام انحراف؟» تلاش كرده است كه با اسناد و شواهد دقيق و با استفاده از نظرات كارشناسان، وقايع مهم و تاثيرگذار كشور در طول سال هاي ٨٤ تا ٩٢ را با تأكيد بر يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري تحليل كند.


بنابر اين گزارش، اين مستند، كه در آن براي اولين بار شاهد تصاويري از يك چهره جنجالي سال هاي اخير هستيم، به تبيين تأثيرات فتنه ٨٨، بيداري اسلامي، مذاكره با امريكا و انتخابات آزاد نيز مي پردازد.

پیش از این رسانه های ضد انقلاب با حمله به این مستند و مستند «مصاف» تلاش کردند عصبانیت خود را از اقدام رسانه ای سفیر ابراز نمایند.

مستند «كدام انحراف؟» كه هم اكنون از طريق سايت سفيرفيلم به آدرس www.safirfilm.ir‏ قابل دريافت است، دومين اثر سياسي سفيرفيلم در ايام انتخابات است.

"مصطفي رضواني" مدير تعاملات سفيرفيلم در نشست خبري مركز سفير كه ابتداي امسال برگزار شده بود خبر از توليد سه مستند با موضوع انتخابات داده بود.

"مصاف" و "نبرد خاموش" دو مستندي است كه علاوه بر كدام انحراف؟ توسط سفيرفيلم ساخته شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *