پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - 6 Jun 2024
 
۱

اعضای‌ائتلاف‌خدمتگزاران میثاق‌نامه امضاکردند

شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۴۸
کد مطلب: 291459
میثاق نامه ائتلاف از سوی کاندیداهای ائتلاف خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت به امضا رسید.
اعضای‌ائتلاف‌خدمتگزاران میثاق‌نامه امضاکردند
به گزارش جهان، ۳۱ کاندیدای ائتلاف خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت بعد ازظهر امروز در نشستی مشترک میثاق نامه ائتلاف را به امضا رساندند.

بر اساس این گزارش ، متن این میثاق نامه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خدمتگزاران آبـادانی و پیـشرفت هـرچند نیم نگـاهی به انتخابـات شوراهای اسلامی شهـــــر و روستـــا دارد اما به هیچ وجه یک مجموعـه مقطعی و صرفـا انتخاباتی نیست. اعضای این مجموعــه اجتمـــاعی پس از تشکیـل کمیته های تخصصی در حوزه هـای گوناگون و متنوع شهـــــری و شهـــروندی و بعد از رصد کـــارشناسانه نیازهای شهروندان و مسـائل شهری، متعهد شده اند که پیروان گفتمان امـام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه خدمت به مـــردم عزیــــز ایــران اسلامی باشند و برای تحقق و استمرار این گفتمان از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

از این رو، بنا داریم که به طور جدی، جریـــان خدمتگزاری به شهر و شهـــــروندان را در دوره چهــارم شوراهای اسلامی شهــــر و روستا با رویکــرد تخصص گـرایی و با جدیت استمرار بخشیم . خدمتگزاران آبـادانی و پیشرفت ، یک حزب سیاسی نیست بلکه یک مجموعه اجتمـاعی سراسری و کشـوری است که در صورت برگزیده شدن با رای مردم ، هیچگاه مسائل شهری و شهروندی را فدای سیاست بازی، سیاست زدگی و سیاسی کاری نخواهد کرد. ما معتقدیم که مدیریت شهری و اداره امور شهروندان، نیازمندکارآمدی، تخصص، اعتقاد به گفتمان خدمت به مردم، قانونگـــرایی و اخلاقمداری است.

افزون بر این، خدمتگـــزاران آبــادانی و پیشــرفت بر این باور است که یکی از مهمترین وظایف شوراها انتخاب شهرداران است که در این گزینش حساس، باید بر اساس رهنمودهای راهگشـــای رهبر معظم انقلاب اسلامی در باب معیارهای انتخاب شهرداران، «کاردانی، لیاقت، دارا بودن صلاحیت هــای دینی و انقلابـــی، امـــانتداری، پــاکدامنی، شجاعت، پاکدستی و خستگی ناپذیری» مدنظر قـــرار گیرد تا شهــردارانی بر امورات شهرها و شهروندان مدیریت کنند، که گفتمان خدمت به مردم به ویژه متستضعفین را همواره در شهرهای ایران اسلامی پیشتاز خواهند کرد .
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *