شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱

ثروت من را کم نشان داده‌اند!

شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۱۲
کد مطلب: 291440
ولید بن طلال شاهزاده و میلیاردر عربستانی، از مجله امریکایی مشهور "فوربس" به اتهام "کم نشان دادن ثروتش" در دادگاه عالی انگلیس شکایت کرد.
ثروت من را کم نشان داده‌اند!
به گزارش جهان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، "ولید بن طلال" مدعی است که مجله فوربس ثروت وی را ۹۰۶ میلیارد دلار کمتر از میزان واقعی نشان داده است.

روزنامه انگلیسی "گاردین" نوشت: براساس شکایت ارائه شده از سوی بن طلال به دادگاه، وی تأکید کرده است برخلاف ادعای مجله فوربس که در آخرین فهرست از ثروتمندترین افراد در جهان میزان ثروت وی را ۲۰ میلیارد دلار نشان داده است، ارزش دارایی های وی به حدود ۳۰ میلیارد دلار می رسد.

یادآور می شود این مجله، ولید بن طلال را در رتبه بیست و ششم ثروتمندترین افراد جهان قرار داده است.
به نوشته گاردین، نماینده حقوقی و وکیل شورای فوربس، ادعاهای این شاهزاده عربستانی را شگفت آور دانسته و اعلام کرده است که حتی شکایت درباره این موضوع در لندن نیز جای شگفتی دارد.

این نماینده حقوقی خاطرنشان می کند: مطرح شدن این موضوع در لندن باعث افزایش شهرت لندن، به عنوان پایتخت جنجال سازی در جهان می شود.

در حالی که وکلای فوربس بر این باورند که دستگاه قضایی انگلیس، نهاد ذی ربط در این قضیه به شمار نمی آید، وکلای ولید بن طلال از ارائه هرگونه توضیحی در این باره خودداری کرده اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *