پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ - 23 May 2024
 
۰
الدیار خبر داد

دستیابی حزب‌الله به موشک‌های ضدتانک

شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۰۸
کد مطلب: 291437
روزنامه الدیار لبنان نوشت که حزب الله لبنان از یک مسیر محرمانه غیر از سوریه به موشک‌های پیشرفته ضدتانک دست یافته است.
دستیابی حزب‌الله به موشک‌های ضدتانک
به گزارش جهان به نقل از فارس، روزنامه الدیار چاپ لبنان نوشت که اخباری در دست دارد که نشان می‌دهد حزب الله لبنان اخیرا طی معامله‌ای به موشک‌های پیشرفته ضد زرهی دست یافته که پیشرفته‌تر از موشک‌های کورنت است که سوریه از روسیه خریداری کرده است.

بر اساس این گزارش این موشک‌ها می‌تواند از مسافت ۴۰۰ متری تانک را هدف قرار دهد و هدف‌گیری آن بسیار دقیق است، این موشک علاوه بر تخریب تجهیزات زرهی تمامی نفرات داخل آن‌ها را نیز به همراه تجهیزاتشان نابود می‌کند.

الدیار تاکید می‌کند که حزب الله به این موشک‌ها از طریق سوریه دست پیدا نکرده است، بلکه آن را از یک طریق دیگر به دست آورده که همچنان محرمانه است.

موساد در حال حاضر به دنبال بررسی نحوه دستیابی حزب‌الله به این موشک‌ها است، چراکه هواپیماهای اسرائیلی پرتاب این موشک‌ها را چندین بار در بین منطقه دیر الزور و الرقه رصد کرده‌اند، این موشک‌ها بسیار سریع هستند، اما تعدادی که حزب‌الله موفق به دستیابی به آنها شده، خیلی زیاد نیست، اما با این حال قادر است دست کم صد تانک را از رده خارج کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *