چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ - 29 May 2024
 
۰

انحلال شورای شهر ناکارآمد و اصلاح‌طلب توسط دولت اصلاح‌طلب

پنجشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۴۵
کد مطلب: 291129
معاون ستاد انتخابات تشکل خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت گفت: در شورای اول شهر تهران که اعضای آن را اصلاح‌طلبان تشکیل می‌دادند به علت ناکارآمدی آنها، دولت اصلاح‌طلب وقت مجبور به انحلال آن شد.
انحلال شورای شهر ناکارآمد و اصلاح‌طلب توسط دولت اصلاح‌طلب
به گزارش جهان، ودود حیدری در گفت‌وگو با تسنیم، با بیان اینکه کارآمدی و دوری از سیاسی‌کاری یکی از نکات مهم مورد نظر این تشکل است اظهار داشت: شاید یکی از محصولات این سیاسی‌کاری را بتوان اتفاقات شورای شهر اول تهران نام برد که در آن شورای شهر اصلاح‌طلب به حدی ناکارآمد شد که توسط دولت اصلاح‌طلب منحل شد.

وی ادامه داد: ورود افراد سیاسی اما با رویکرد اجتماعی و فرهنگی در شورای شهر را مناسب می‌دانیم لذا باید در نظر داشت که اولین هدف تشکل خدمتگزاران آبادانی پیشرفت، ورود همه کاندیداها با دغدغه و رویکرد حل معضلات اجتماعی و فرهنگی مردم است.

معاون ستاد انتخابات تشکل خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت خاطرنشان کرد:‌ عملکرد شورای دوم و سوم موجب بازسازی اعتماد عمومی مردم پس از تخریب آن در شورای اول شد و ما برای تقویت و حفظ این خدمتگزاری در شورای شهر دوره چهارم پا به میدان گذاشتیم.

وی با بیان اینکه در کلان موضوع به دنبال تحقق ابعاد گفتمان انقلاب اسلامی هستیم گفت: یکی از زیرفصل‌های تحقق این هدف مهم، رسیدگی به مردم و محرومان است که هم جزءآموزه‌های دین و مطالبات حضرت امام و مقام معظم رهبری است.

حیدری تصریح کرد: اگر در پیمودن این مسیر جریاناتی که نیتی غیر از خدمتگزاری داشته باشند روی کار بیایند تبعات آن دامن‌گیر مردم خواهد شد. لذا امیدواریم جریان اصولگرایی بتواند منشأ اثر شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *