سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۱

نحوه بررسی بودجه۹۲ در شورای نگهبان

جمعه ۱۰ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۵۰
کد مطلب: 289971
سخنگوی شورای نگهبان گفت: مراحل بررسی لایحه بودجه در شورای نگهبان آغاز شده است و ما در هفته گذشته جلساتی را با دولت و مجلس داشته‌ایم، اما زمان ارئه بودجه به مجلس هنوز مشخص نیست.
به گزارش جهان، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به بررسی لایحه بودجه در جلسات اخیر این شورا، گفت: در هفته گذشته لایحه بودجه را از مجلس دریافت کردیم که در حال حاضر مشغول بررسی آن هستیم.
 
وی ادامه داد: در این هفته جلساتی جهت بررسی لایحه بودجه داشتیم که ادامه این جلسات در هفته‌ آینده نیز ادامه خواهد یافت.
 
سخنگوی شورای نگهبان در ادامه اظهارداشت: امیدواریم که بودجه هر چه زودتر نهایی شده و به مجلس برسد. در حال حاضر نمی‌توانم زمان مشخصی را برای آن بیان کنم.
 
 کدخدایی تأکیدکرد: روز گذشته جهت بررسی لایحه بودجه با دولت و مجلس جلساتی داشتیم و آن‌ها توضیحات خود را بیان کردند. این جلسات فردا هم ادامه دارد و هر زمان که بررسی‌ها به اتمام برسد، بودجه را به مجلس ارسال خواهیم کرد.
 
وی در همین زمینه افزود: الان نمیتوانم بگویم که رسیدگی به بودجه چه زمانی در شورای نگهبان به اتمام می‌رسد، اما ما باید بودجه را در 2 زمان 10 روزه بررسی کنیم، اما اگر مراحل بررسی آن زودتر انجام شود، لایحه را به مجلس ارائه می‌دهیم.
 
 سخنگوی شورای نگهبان خاطرنشان‌کرد: ظرف زمانی ده روزه ما برای بررسی لایحه بودجه، پس از اتمام بررسی آن در مجلس آغاز می‌شود که تلاش می‌کنیم تا بودجه هر چه سریعتر بررسی شده و در اختیار مجلس قرار گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *