جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

احداث صحن جدیددرجوارحرم سیدالشهداء(ع)

چهارشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۱۸
کد مطلب: 289607
رئیس ستاد بازسازی عتبات و عالیات گفت: محل احداث صحن حضرت زینب(س) حد فاصل خیمه‌گاه و تل زینبیه در جوار حرم سیدالشهداء(س) است که برای رفاه حال حاضرین و عرض ارادت به این بانوی بزرگ ساخته می‌شود.
احداث صحن جدیددرجوارحرم سیدالشهداء(ع)
به گزارش جهان، حسن پلارک، رئیس ستاد بازسازی عتبات و عالیات در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، پیرامون بازسازی حرم حجر‌بن‌عدی گفت: این طرح به اسکندرپور، مسئول پروژه مسلم‌بن عقیل پیشنهاد شده و او هم کار را پذیرفته است. اما هنوز تصمیمات قطعی برای مراحل اجرایی گرفته نشده و این مورد هنوز در حد یک طرح باقی است.

وی در مورد صحن حضرت زینب در کربلای معلی نیز توضیحاتی داد و تصریح کرد: در راستای اجرای پروژه‌های بازسازی اعتاب مقدسه در کربلای معلی عملیات ساخت صحن حضرت زینب(س) در جوار حرم حضرت سیدالشهداء(ع) در دستور کار این ستاد قرار گرفته است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات و عالیات در مورد جزئیاتی از صحن حضرت زینب عنوان کرد: محل احداث این صحن حد فاصل خیمه‌گاه و تل زینبیه در جوار حرم سید الشهدا قرار دارد که برای رفاه حال حاضرین و عرض ارادت به حضرت زینب(س) این صحن ساخته می‌شود.

پلارک افزود: تملک‌های مورد نظر در این خصوص صورت گرفته و عملیات تخریب نیز انجام شده است.

وی در مورد کمک‌های مردمی گفت: کمک‌های مردمی از طریق ستادهای استان‌ها و همچنین از طریق ستاد مرکزی و حساب‌های بانکی که وجود دارد؛ به ستاد بازسازی عتبات عالیات می رسد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات و عالیات در پایان درباره رقم هزینه‌های برآورد شده برای این پروژه گفت: معمولاً برآورد رقم‌ها و هزینه‌ها اعلام نمی‌شود البته هنوز کار به جایی نرسیده است که رقم مشخصی برای آن درنظر گرفته شده باشد. برای صحن حضرت زینب(س) نیز هنوز حساب ویژه‌ای برای کمک‌های مردمی اعلام نشده است که تا کمک‌ها صرفاً برای این صحن به حساب‌ها واریز شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *