سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۱

نظر آیت الله مصباح درباره جلیلی

سه شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۲۲:۲۲
کد مطلب: 289506
رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی ادامه داد: بعد از انصراف آقای باقری لنکرانی تشخیص دوستان ما این بوده آقای جلیلی فرد اصلح است.
نظر آیت الله مصباح درباره جلیلی
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، آیت الله محمد تقی امشب پس از دیدار سعیدی جلیلی با اشاره به اینکه نظام اسلامی به برکت رهبری‌های امام خمینی و پس از ایشان هدایت‌های مقام معظم رهبری در مسیر پیشرفت حرکت می‌کند تاکید کرد: امروز گفتمان انقلاب و احیای ارزش‌های اسلامی بر جامعه حاکم است.ژ

وی با اشاره به اینکه افراد زیادی این شایستگی را دارند که پست‌های مهم و کلیدی در کشور را عهده دار شوند تاکید کرد: در هر کدام از این افراد شاهد ویژگی‌های قابل تحسین هستیم.

آیت الله مصباح یزدی با اشاره به اینکه باید اصلح را در میان این افراد شناسایی کنیم بیان کرد: بیان شناسایی اصلح تلاش‌های زیادی از سوی دوستان ما صورت گرفت و ملاک انتخاب اصلح توجه به احیای ارزش‌های اسلامی بود.

وی با اشاره به اینکه ممکن است برخی افراد ملاک‌های دیگری داشته باشند افزود: ولی توجه دوستان ما به احیای گفتمان انقلاب معطوف بود.

رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی ادامه داد: بعد از انصراف آقای باقری لنکرانی تشخیص دوستان ما این بوده آقای جلیلی فرد اصلح است.

وی بیان کرد: امیدواریم که ایشان بتوانند بهترین یاور برای مقام معظم رهبری باشند و نسبت به احیای ارزش‌های اسلامی و گفتمان انقلاب اهتمام جدی داشته باشند.

آیت الله مصباح یزدی خدمت به نظام و گفتمان انقلاب اسلامی را مورد تاکید قرار داد و گفت: باید فردی که در راس دولت قرار می‌گیرد نسبت به اسلام و گفتمان انقلاب دغدغه مند باشد و امیدواریم آقای جلیلی بتواند در این مسیر استوار گام بردارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *