پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۱

روایت‌نقدی ازتوصیه‌رهبرانقلاب به‌سپاه‌وبسیج

سه شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۳۲
کد مطلب: 289450
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اینکه رهبر انقلاب در خصوص عدم دخالت سپاه و بسیج در انتخابات بخشنامه کرده باشند صحت ندارد و ایشان به صورت شفاهی در این خصوص تذکراتی دادند که ما هم گوش به فرمان ولایت هستیم.
روایت‌نقدی ازتوصیه‌رهبرانقلاب به‌سپاه‌وبسیج
به گزارش جهان، سردار محمدرضا نقدی در حاشیه گردهمایی فرماندهان بسیج، بسیجیان و ائمه جماعات استان قم در گفتگو با خبرنگار مهر، در پاسخ به این سئوال که آیا مقام معظم رهبری به بسیج و سپاه در خصوص عدم دخالت در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو بخشنامه کردند، اظهار داشت: اینکه رهبر معظم انقلاب بخشنامه کرده باشند صحت ندارد و این گونه نبوده بلکه ایشان به صورت شفاهی در این خصوص تذکراتی دادند که ما هم گوش به فرمان ولایت هستیم.

وی ادامه داد: این بدان معنا نیست که بسیجیان در محافل سیاسی همانند این جلسه که در قم برگزار شده نمی‌توانند شرکت کنند و ما در این رابطه معتقدیم باید ملاک‌های انتخاب اصلح و فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص حضور حداکثری و خلق حماسه سیاسی را بیان کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در خصوص ملاک‌ها و معیارهای کاندیدای اصلح اظهار داشت: آنچه که در بیانات رهبر معظم انقلاب در این زمینه می‌بینیم، آن است که فرد اصلح کسی است که متعهد به اسلام باشد و به آرمان‌های انقلاب و امام و ولایت فقیه وفادار بوده و در خدمتگزاری به مردم تمام تلاش خود را به کار ببندد و فردی مدیر و مدبر باشد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در سخنان مهمی که در دانشگاه امام حسین(ع) داشتند، معیار جدیدی را معرفی کردند و فرمودند مردم به فردی که می‌تواند برای عزت ملی و الگو كردن جمهوری اسلامی در چشم مستضعفان جهان تلاش کند رأی دهند.

سردار نقدی افزود: ملت بزرگ ایران باید با دقت فرد اصلح را انتخاب کند و با حضور پرشکوه خود در روز ۲۴ خردادماه در پای صندوق‌های رای حماسه سیاسی مد نظر رهبری را خلق کنند چرا که در این صورت نقشه دشمنان نقش بر آب خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *