جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
۲
قاب پایداری

عکس / اینجا دیگر چرا؟

سه شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۴:۲۷
کد مطلب: 289278
عکسی که می بینید، متعلق است به یکی از شهرهای استان خوزستان(احتمالا دزفول). بخشی از یک موشکِ میانبردِ زمین به زمین، در تصویر دیده می شود.
به گزارش جهان نيوز، عکسی که می بینید، متعلق است به یکی از شهرهای استان خوزستان(احتمالا دزفول). بخشی از یک موشکِ میانبردِ زمین به زمین، در تصویر دیده می شود. موشکی که توسط رژیم بعثی عراق به خاک کشورمان پرتاب شده و در گورستان شهر به زمین اصابت کرده است و موجبات ویرانی تعدادی از قبور را فراهم نموده. مردم شهر نیر با نصب تابلویی در کنار بقایای این موشک، سعی نموده اند، کور بودن دشمن متجاوز در مواجهه با اهداف غیر نظامی را مورد تاکید قرار دهند.

موشکباران شهرهای کشور توسط رژیم صدام، در طول هشت سال جنگ تحمیلی، رویه ای مرسوم بود و خصوصا زمانی که در جبهه های جنگ، از سوی رزمندگان اسلام، فشاری جدی بر ارتش متجاوز وارد می شد، بر حجم این حملات به اهداف غیر نظامی افزوده می گشت. در این میان برخی شهر ها مانند دزفول، از رکورد های عجیبی به جهت اصابت موشک های دشمن برخوردار بودند. این شهر با موشک های میانبرد عراقی قابل هدف گیری بود و شهدای فراوانی را نیز در جریان این حملات ناجوانمردانه تقدیم انقلاب نمود که بیشتر آنان را زنان و کودکان تشکیل می دادند.
شادی ارواح شهدای شهر شهیدپرور دزفول، صلوات
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


man
این بقایای یک موشک زمین به زمین نیست بلکه بخشی از لانچر راکت هواپیماست که احتمالا خلبان از ترس و یا برای سبک شدن هواپیما آن را رها کرده است. شاید هم هواپیما سقوط کرده و این تکه از آن قبل از برخورد با زمین از بدنه جدا شده است. در هر حال، این قطعه بخشی از یک موشک زمین به زیمن نیست.
Iran, Islamic Republic of
عزیزم این قبضه توپ هلی کوپتر است