يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۴
۱

پیغام احمدی نژاد به برخی مدیران سابق/ واکنش دولت

دوشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۱
کد مطلب: 289140
در حالی که سازمان مدیریت و برنامه ریزی به دستور رئیس جمهور منحل شده بود، گویا وی اکنون از تصمیم خود پشیمان شده است.
پیغام احمدی نژاد به برخی مدیران سابق/ واکنش دولت
به گزارش جهان، در بخشی از سرمقاله امروز جمهوری اسلامی آمده است: برخی اخبار غیر رسمی از پیغام‌های رئیس‌جمهور به تعدادی از مدیران سابق سازمان مدیریت و برنامه ریزی برای احیای مجدد سازمان حکایت دارد و این که نمایندگان مجلس در نامه‌ای با بیش از صد امضا خواستار احیای نهاد برنامه ریزی در اقتصاد ایران می‌شوند.

در واقع به نظر می‌رسد شرایط اقتصادی ایران و موقعیتی که امروز از نظر شاخص‌های کلان اقتصادی در آن قرار داریم هر عیبی داشته باشد دستکم از این حسن برخوردار است که تقریبا تمامی کارشناسان، ناظران و نامزدهای بالقوه و بالفعل ریاست جمهوری دولت آینده را به مجموعه‌ای از توافقات کلی رسانده است که بر سر آن اجماع دارند.

در همین حال، مهدی خورشیدی، معاون امور قوا در دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به انتشار برخی از اخبار به نقل از روغنی زنجانی مبنی بر این‌که خورشیدی حامل پیام رئیس‌جمهور در ارتباط با احیای سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برای وی بوده است، گفت: من حامل هیچ‌گونه پیامی برای آقای زنجانی نبودم، آن زمانی که در ریاست‌جمهوری بودم در ارتباط با یک موضوع کارشناسی که خودم پیگیری می‌کردم، با آقای زنجانی صحبت کردم و حامل هیچ‌گونه پیامی از سوی رئیس‌جمهور برای وی نبودم.

وی با بیان این‌که ملاقات‌های من مستقل است گفت: موضوعی بود که می‌خواستم به یک کارشناسی در مورد آن برسم و به همین بابت با آقای زنجانی صحبت کردم، ولی حامل پیام نبودم.

برخی از رسانه‌ها به نقل از مسعود روغنی زنجانی عنوان کرده اند که مهدی خورشیدی (داماد احمدی نژاد) حامل پیام رییس جمهور برای وی جهت احیای سازمان مدیرت و برنامه‌ریزی بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
براساس یک خبر دروغ تحلیل و تفسیر می نویسند و همه اتان هم بازتاب می دهید اصل خبر تکذیب شد