يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 12 May 2024
 
۰
معاون ستاد خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت مطرح کرد؛

ارتقاء‌شهرنیازمند‌توجه‌به‌نیروی‌انسانی‌شهرداری

دوشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۰۵
کد مطلب: 287875
معاون ستاد مرکزی خدمتگزاران گفت : هرگونه تغییر و عملیاتی کردن برنامه ها در شهرداری نیازمند حمایت و تحول در ساختار نیرو های انسانی شهرداری ها است.
ارتقاء‌شهرنیازمند‌توجه‌به‌نیروی‌انسانی‌شهرداری
به گزارش جهان به نقل از پایگاه خبری خدمتگزاران، دکتر محمد ودود حیدری با اشاره بر اینکه نیرو های انسانی شهرداری ها با توجه به خدماتی که از حوزه های مختلف ارائه می دهند جز سخت کوش ترین نیرو های کاری به حساب می آیند افزود: نیروهای شهرداری در پست های مختلف همچون یک مجموعه واحدی هستند که در خدمت رسانی به شهروندان از هیچ کاری دریغ نمی کنند، از سرمایه های شهرداری و مدیریت شهری به حساب می آیند.

وی گفت : تلاش شبانه روزی این پرسنل می طلبد تا مدیریت واحد شهری توجه ویژه به این نیروهای کاری داشته باشد.

معاون ستاد خدمتگزاران همچنین تاکید کرد: مهارت مدیریت می طلبد دربزرگترین دستگاه خدمات رسانی به شهروندان ،انضباط ,اخلاق درست کاری به همراه نو آوری جز اولویت های کاری پرسنل قرار گیرد.

وی افزود : در حال حاضر متاسفانه نگاه ها به دلیل برخی عملکرد های نادرست مدیریت شهری سبب شده است تا نگاه به نیرو های خدوم شهرداری نگاه خدمتکارانه باشد که این نوع نگاه می تواند آسیب زایی به دنبال داشته باشد.بنابراین لازم است تا با رصد مسائل و مشکلات نگاه جامعه به این نیرو های زحمت کش تغییر کند.

دکتر حیدری تصریح کرد : همانگونه که برنامه های شهرداری و شهری نیازمند به روز شدن دارد بنابراین لازم است تا همزمان نیز ساختارنیرو های شهرداری نیز سازمان یابند تا ارائه خدمات به شهروندان شکل واقعی به خود گیرد.

حیدری ثبات نیرو های کار آمد شهرداری را در جهت آبادانی و پیشرفت شهرداری با اهمیت خوانده گفت : نباید به نیرو های شهرداری که سال ها در شرایط سخت و بد آب و هوایی به مشغول خدمت رسانی هستند بی توجهی ها صورت گیرد و باید جایگاه این نیرو ها را تقویت کرد.

معاون ستاد خدمتگزاران تایید کرد : تکریم نیرو های شهرداری از سوی مدیریت شهری گام اول برای دستیابی به توسعه پایدار شهری است.

وی آموزش و ارتقا سطح علمی و کاربردی نیرو های انسانی شهرداری را در تمامی بخش لازم خوانده گفت : متاسفانه برخی از پیمانکاری فقط به فکر بهره کشی از نیرو های شهرداری هستند که این نوع نگاه و عملکرد می تواند بر ارائه خدمات از سوی این نیرو ها تاثیر نا مطلوبی بر جا بگذارد.

این کاندیدای شورای شهر تهران در پایان گفت: در شرایط حاضر توجه به نیرو های کاری با اهمیت ترین سرمایه به حساب می آید و هرگونه بی توجهی به این سرمایه می تواند خسارات فراوانی را به شهر وارد سازد بنابراین الویت اول در ارتقای وپیشرفت شهری توجه به مسایل رفاهی ،شغلی و تثبیت جایگاه نیروهای انسانی در شهرداری ها است .
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *