دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 13 May 2024
 
۰
نامه سرگشاده 125 تشکل اساتید دانشگاه آزاد اسلامی خطاب به دبیرشواری نگهبان:

فتنه گران را رد صلاحیت کنید

دوشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۴۱
کد مطلب: 287856
125 تشکل اساتید دانشگاه آزاد اسلامی با صدور نامه سرگشاده‌ای خطاب به دبیر شورای نگهبان خواستار این شدند که شورای نگهبان در بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری مصلحت اندیشی نکرده و طبق مر قانون عمل کنند.
فتنه گران را رد صلاحیت کنید
به گزارش جهان به نقل از ایسنا متن این نامه به شرح زیر است:
 
کشور و نظام اسلامی ایران در دهه پیشرفت و عدالت قرار دارد و مظهر عدالت باید در تمام امور حساس کشور نمود داشته باشد تا بتوانیم به آرمان‌ها و ارزش‌های ماندگار بنیانگذار فقیه انقلاب حضرت امام خمینی (ره) ارج نهیم.
 
انتخابات ریاست جمهوری به عنوان اصلی‌ترین رکن مردمسالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است. ده دوره حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری گواه روشنی بر این مشارکت و همراهی ملت ولایتمدار ایران اسلامی با آرمان های انقلاب اسلامی و امام راحل و رهبر معظم انقلاب می باشد. از این رو انتخاب افراد حائز صلاحیت به عنوان نامزد های ریاست جمهوری اولین گام و در عین حال مهمترین گام در انتخابات ریاست جمهوری است.
 
امروز اقتدار و عزت ایران اسلامی در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و با حضور و مشارکت حداکثری ملت شریف ایران در پای صندوق های رای رقم خواهد خورد، تا بار دیگر دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی را با یأس و نا امیدی روبرو کند.
 
همواره انتظار ملت ولایتمدار ایران اسلامی این است که کاندیداهای محترم گفتمان انقلاب اسلامی را سرلوحه برنامه های خود قرار دهند.
 
در این برهه حساس انتظار اقشار فرهیخته و نخبه کشور از شورای محترم نگهبان این است که در احراز صلاحیت افراد ثبت نام کننده در انتخابات ریاست جمهوری با توجه به رفتارهای قانون شکنانه برخی در فتنه 88 این اقدامات قانون شکنانه را در احراز صلاحیت مد نظر قرار دهند.
 
همچنین امروز برخی افراد و گروه‌های سیاسی با دستاویز قراردادن مسائل مهدویت راه انحراف را در پیش گرفته اند و با رفتارهای نادرست، اسلام ناب محمدی (ص) را هدف قرار دادند و این رفتارهای انحرافی باید مورد توجه شورای محترم نگهبان قرار گیرد.
 
ما تشکل های اساتید دانشگاه آزاد اسلامی ضمن حمایت از تصمیمات و اقدامات قانونی شورای محترم نگهبان از آن شورای محترم خواستاریم که در عمل به مر قانون لحظه ای مصلحت اندیشی نکرده و رفتارهای فتنه گران و انحرافیون را مورد توجه خویش قرار داده، تا ملت بتوانند ظرفیت های بالقوه نظام را به بالفعل تبدیل نمایند تا بار دیگر برگ زرینی از تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی را رقم بزنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *