جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۴
۱
نامه جمعی از فضلای حوزه به شورای نگهبان:

درمورد هاشمی مصلحت اندیشی نکنید

دوشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۰۹
کد مطلب: 287843
قطعا فتنه گران و حاميان آشكار و پنهان آن ها در سال 88 مقابله با ارزش هاي اسلامي و مقابله با اصل ولايت فقيه و اهانت به مقدسات را به اوج خود رساندند و امروز دنيا مي داند كه آقاي هاشمي رفسنجاني در رأس اين فتنه بزرگ قرار داشت.
درمورد هاشمی مصلحت اندیشی نکنید
به گزارش جهان به نقل از بی باک، همزمان با بررسی صلاحیت نامزدهای ریاست جمهوری جمع کثیری از اساتید و فضلاء حوزه علمیه قم با امضاء نامه ای رد صلاحیت اقای هاشمی رفسنجانی را از شورای محترم نگهبان خواستار شدند.
 
متن نامه  که نسخه ای از آن در اختیار بی باک قرار گرفته است؛ بدین شرح می باشد:
 
بسم الله الرحمن الرحيم
 
فقهاي محترم شوراي نگهبان، معتمدين رهبري و امانت داران نظام جمهوري اسلامي
 سلام علیکم
 
همان طور كه مستحضريد از صدر اسلام تا كنون بيشترين آسيب را اسلام عزيز از سوي كساني ديده است كه در ابتدا به اسلام اعلام وفاداري كرده و پس از آن با انگيزه هاي شيطاني در برابر ولايت خداي متعال و رسول خدا و اهل بيت عصمت و طهارت (صلوات الله عليهم اجمعين) ايستاده اند. انقلاب اسلامي ايران نيز بيشترين آسيب را از سوي دشمنان داخلي بويژه خواصي ديده است كه زماني از مبارزين و ياران امام راحل (ره) بوده اند اما پس از آن به آرمان هاي اسلام و امام پشت كرده اند و آشكار و پنهان دست دوستي به دشمنان اسلام داده اند.
 
بي ترديد خائنان به كشور و اسلام  بهترين و بالاترين فرصت و زمينه را براي خيانت به اسلام در پست رياست جمهوري مي يابند.
 
يكي از مهم ترين تكيه گاه هاي مردم و روحانيت براي مقابله با خائنان جلوگيري شوراي نگهبان از ورود اين گونه افراد به صحنه رقابت هاي انتخابات رياست جمهوري است و اگر خداي نكرده به خاطر مصلحت سنجي هايي اينگونه افراد از سوي شوراي محترم نگهبان براي اين پست حساس تاييد شوند مردم در تصميم گيري هاي خود دچار آشفتگي خاطر خواهند شد.
 
جاي بسي خوشبختي است كه دبير محترم شوراي محترم نگهبان حضرت آيت الله جنتي در خطبه هاي نمازجمعه تهران در تاريخ 27 ارديبهشت 1392 به صراحت اعلام كردند: شوراي نگهبان به صورت قاطع، شرط ايمان ، تقوا ،‌ اعتقاد به ولايت فقيه ، اعتقاد به موضع ضد آمريكايي و ضد استكباري انقلاب و عدم اعتقاد به مذاكره با آمريكا و همراه نبودن با فتنه گرهاي سال 88 و نداشتن روحيه اشرافيگري از كمترين شرايط لازم براي احراز صلاحيت رياست جمهوري مي دانند.
 
با توجه به اين اعلام مواضع روشن اگر خداي نكرده شوراي محترم نگهبان به خاطر فشار هاي برخي جناح هاي خائن به كشور و برخي شخصيت هاي سازشكار، ناچار به مصلحت انديشي در مورد تاييد كساني شود كه شرايط مذكور را ندارند آن دسته از مردم كه خود نمي توانند به شناسايي شرايط بپردازند دچار مشكل جدي خواهند شد.
 
قطعا فتنه گران و حاميان آشكار و پنهان آن ها در سال 88 مقابله با ارزش هاي اسلامي و مقابله با اصل ولايت فقيه و اهانت به مقدسات را به اوج خود رساندند و امروز دنيا مي داند كه آقاي هاشمي رفسنجاني در رأس اين فتنه بزرگ قرار داشت و بر اين موضع هم چنان پايدار است. اين مطلب را اخيرا وزير محترم اطلاعات جمهوري اسلامي نيز رسما اعلام كرد. و بي جهت نيست امروز سركرده منافقين و راديوهاي بيگانه وابسته به اسرائيل و امريكا و استكبار جهاني از آمدن وي ابراز خوشحالي مي كنند و اميد دارند بار ديگر به وسيله او همه حيات انقلاب اسلامي را به مخاطره اندازند. و مگر آقاي هاشمي رفسنجاني بارها و به ويژه در مصاحبه هاي اخير خود عدم اعتقادش را به اصل ولايت فقيه را اعلام نكرده است؛ مگر اخيرا مواضع ضد اسرائيلي و ضد استكباري نظام اسلامي را تخطئه نكرده است . با توجه به آنچه گفته شد آیا میتوان صلاحيت او را براي پست حساس و سرنوشت ساز رياست جمهوري تاييد كرد.
 
اميدواريم فقهاي عزيز شوراي نگهبان با تكيه بر نظر قاطبه ملت قهرمان و شهيد پرور ايران و به پيروي از امام راحل و منويات مقام معظم رهبري با قدرت در برابر اين فتنه گران بايستند و ما طلاب و روحانيون حوزه علميه قم ضمن حمايت از اظهارات قاطع حضرت آيت الله جنتي اميدواريم شما عزيزان با تمسك به آيه شريفه «وَ لا تَهِنُوا وَ لا تَحْزَنُوا وَ أَنْتُمُ الْأَعْلَوْنَ إِنْ كُنْتُمْ مُؤْمِنين‏» بار ديگر فرصت را از فتنه گران و منحرفان بگيريد و اجازه فتنه گري مجدد را به اين فتنه گران ندهيد و با رد صلاحيت اين گونه افراد برگ زرين ديگري در تاريخ ارزشمند خود باقي گذاريد.
 
والسلام عليكم و رحمه الله وبركاته
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
هر گونه مصلحت اندیشی در مورد فتنه گران که خیانتشان آسیب سنگین به ثبات و پیشرفت ایران اسلامی وارد آورد خود خیانتی خسارتبار است و قطعا هیچ خیری از ترس و انفعال در مقابل دشمنان هوچیگر نیست.