چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰

اولویت النصره جنگ با حزب الله است

شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۲۸
کد مطلب: 287416
مرد شماره 2 جریان سلفی افراطی اردن با تأکید بر ادامه پشتیبانی از "جبهه النصره" در سوریه، جنگ با حزب الله لبنان را از اولویت‌های اصلی این گروه تروریستی دانست.
اولویت النصره جنگ با حزب الله است
به گزارش جهان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، "محمد الشلبی" ملقب به "ابو سیاف" گفت: "مقابله با هر تهدیدی از سوی نظام سوریه یا حامیانش مانند حزب الله لبنان در راس اولویت های اردن قرار دارد".

وی در مصاحبه با یکی از شبکه های تلویزیونی آمریکا تأکید کرد: "نیروهای جبهه النصره جنگ با حزب الله و دیگر حامیان نظام سوریه را در راس اولویت های خود قرار داده اند".

مرد شماره 2 جریان سلفی افراطی در اردن مدعی شد: "حزب الله به تازگی اردن و امنیت این کشور را تهدید کرده است.. ما می گوییم که اردن خط قرمز است.. اگر حزب الله یا دیگران به نظام سوریه کمک کنند دشمن به شمار می روند".

درحالیکه اکنون دیگر بر هیچ کسی در جهان پوشیده نیست که عناصر القاعده و مزدوران تروریست با کمک غرب و هم پیمانان منطقه ای آنها به ویژه قطر، ترکیه و عربستان به سوریه اعزام می شوند، ابو سیاف برای توجیه حضور این تروریست‌ها ادعا کرد: "اطلاعات قطعی در اختیار داریم که شماری از شیعیان بحرین و پاکستان برای جنگ در کنار نظام سوریه وارد این کشور شده اند که جبهه النصره با آن ها مقابله خواهد کرد"!!

این درحالی است که طبق اذعان کارشناسان مستقل، هدف از جنگ سوریه که با حمایت غرب و هم پیمانان منطقه ای آن به راه افتاده، براندازی نظام سوریه برای خدمت به منافع رژیم صهیونیستی است.
 
پافشاری دوباره این جریان افراطی برای حمایت از گروهک تروریستی النصره درحالی است که در هفته های اخیر تصاویر و فیلم های هولناکی از جنایتهای عناصر وابسته به این گروهک در رسانه ها و اینترنت منتشر شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *