يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۱

نظر سخنگوی‌اصلاح‌طلبان درباره توان هاشمی

شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۲۹
کد مطلب: 287405
سخنگوی جبهه اصلاح‌طلبان گفت: هاشمی92 در امور کارهای اجرایی انرژی هاشمی 24 سال پیش را ندارد.
نظر سخنگوی‌اصلاح‌طلبان درباره توان هاشمی
به گزارش جهان، مجید محتشمی، سخنگوی جبهه اصلاح‌طلبان با خبرگزاری نسیم گفت و گویی کرده است که مهمترین محورهای این گفت و گو بدین شرح است:
 
ـ ضعف‌های تشکیلاتی جریان اصلاحات نسبت به معرفی شخصیتی جوان که وزنه خوبی هم برای پست ریاست‌جمهوری باشد این جریان را به اجماع بر هاشمی سوق داده است.

-جبهه اصلاح‌طلبان از ورود هاشمی استقبال کرده است و بزودی طی بیانیه‌ای مواضع خود را درخصوص کاندیدای نهایی جبهه اعلام می‌کند. مصطفی کواکبیان قطعا به عناون عضوی از جبهه اصلاح طلبان به رأی اکثریت اعضای جبهه در این خصوص تمکین می‌کند.

-هاشمی با توجه به اینکه عزم خود را جزم کرده است قطعا تا پایان انتخابات باقی خواهد ماند و به نفع کسی از عرصه رقابت انتخاباتی انصراف نمی‌‎دهد. به نظر ما اکثریت اصلاح‌طلبان از هاشمی در انتخابات حمایت خواهند کرد.

-یکی از ایرادات ساختار تشکیلات اصلاح‌طلبان و اصولگرایان عدم کادرسازی در زیر مجموعه تشکیلاتی این جریان‌ها است و این امر باعث این شده به نوعی شاهد این باشیم که این جریان‌ها به افرادی که سن و تجربه بالاتری در اداره امور کشور دارند اکتفا کنند و افراد جوان و نسل دوم انقلاب قادر به هنرنمایی به عنوان نفر اول اجرایی کشور نیستند. ضعف‌های تشکیلاتی اصلاح‌طلبان و اصولگرایان عامل ناتوانی در معرفی فردی جوان برای اداره کشور است.

-هاشمی 92 در امور کارهای اجرایی انرژی هاشمی 24 سال پیش را ندارد.

-ضعف‌ها و کاستی‌های تشکیلاتی موجود در جریان اصلاحات در معرفی شخصیتی بارز که وزنه خوبی برای ریاست‌جمهوری داشته باشد، این جریان را به اجماع بر هاشمی سوق داده است.

-امروز هاشمی نماد آرامش بخشی و تسکین بر رویه‌های چالش برانگیز سال‌های اخیر است. بد نیست که اصولگرایان نیز از حضور هاشمی در انتخابات استقبال و حمایت کنند. هاشمی با وجود گرایش بیشترش به اصلاح‌طلبان در صورت پیروزی در انتخابات قطعا از اصولگرایان نیز در دولتش استفاده خاهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
همون 24 سال پیش هم یک صدم انرژی احمدی نژاد رو نداشت