جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

فلسطین حق تاریخی ماست

شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۴۲
کد مطلب: 287355
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد فلسطین حق تاریخی ماست و ما تا پیروزی و آزادی هرگز از فلسطین چشم‌پوشی نخواهیم کرد.
فلسطین حق تاریخی ماست
به گزارش جهان، فارس به نقل از خبرگزاری آلمان نوشت: «رمضان عبدالله شلح» طی سخنانی در جشنواره‌ای که سندیکای روزنامه‌نگاران مصری به مناسب شصت‌وپنجمین سالروز یوم‌النکبه(فاجعه اشغال فلسطین) تحت عنوان «فلسطین ما را متحد می‌کند»، برگزار کرد، اظهار داشت: فلسطین حق تاریخی ماست و ما تا پیروزی و آزادی‌سازی، هرگز از آن چشم‌پوشی نخواهیم کرد.
 
وی تاکید کرد: اشغال فلسطین بزرگ‌ترین عملیات سرقت در تاریخ بود.
 
رمضان عبدالله با اشاره به توافقنامه‌های امضا شده بین تشکیلات خودگردان فلسطین و رژیم صهیونیستی تصریح کرد: چه معنی دارد که یوم‌النکبه را احیا کنیم در حالی که علت اصلی این فاجعه ما هستیم و ما خود امضا کردیم که حیفا و یافا از آن ما نیست، چه معنی دارد شصت‌وپنجمین سالروز این فاجعه را احیا کنیم در حالی که حق فلسطینیان در مرزهای هفتم ژوئن محصور شده است.
 
وی خطاب به امت عربی و اسلامی تاکید کرد: امید شما به ما و مقاومت فلسطین باشد که در جنگ هشت روزه طعم درد و رنج و شکست را به دشمن چشانید و ما هرگز دست از این گزینه برنخواهیم داشت و همچنانکه «جمال عبدالناصر» گفت: «چیزی که با زور گرفته شده تنها با زور پس گرفته می‌شود. فلسطین حق تاریخی ماست و تا پیروزی و آزادسازی فلسطین هرگز از آن چشم‌پوشی نخواهیم کرد».
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *