يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 12 May 2024
 
۶
۲

واکنش متفاوت سران فتنه به نامزدی هاشمی و مشکل 'آقاجون'

شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۰۷:۵۵
کد مطلب: 287300
میرحسین موسوی آمدن هاشمی رفسنجانی به صحنه انتخابات را بازی نظام دانست.
واکنش متفاوت سران فتنه به نامزدی هاشمی و مشکل
به گزارش جهان، میرحسین موسوی آمدن هاشمی رفسنجانی به صحنه انتخابات را بازی نظام دانسته و گفته است آنها می خواهند با آوردن هاشمی و رقم زدن یک مشارکت بالا، القا نمایند که مردم به سلامت انتخابات ایمان دارند و ادعای تقلب در سال 88 یک دروغ بزرگ بود.

مهدی کروبی از نامزدی هاشمی ابراز خوشحالی کرده و گفته است هاشمی می تواند حرف هایی که ما نمی توانیم بزنیم را بر زبان بیاورد. وی به اطرافیان خود گفته است همه باید از هاشمی حمایت کنیم.

آنچنان که مشرق‌نوشته،پس از ثبت نام هاشمی رفسنجانی در انتخابات ریاست جمهوری، نتایج نظر سنجی های روزانه حاکی از افزایش میزان گرایش عمومی به وی بود اما در روزهای اخیر و به دنبال اطلاع مردم از شرایط جسمانی هاشمی رفسنجانی، نتایج نظر سنجی ها نشان از کاهش مستمر اقبال عمومی به وی دارد.

شرایط جسمانی آقای هاشمی رفسنجانی به گونه ای است که برخی نزدیکان وی معتقدند ایشان تا پایان رقابت باقی نخواهد ماند و در صورت تایید صلاحیت حسن روحانی به نفع وی و در غیر این صورت به نفع محمد رضا عارف کناره گیری خواهد کرد.

در همین حال، فرزندان یکی از نامزدهای ریاست جمهوری از برگزاری مناظره میان کاندیداها اظهار نگرانی کرده و گفته اند مشکلات جسمانی" آقا جون" در مناظره باعث می شود مردم از وی ناامید شوند و به فردی پر نشاط و جوان و کارآمد رای دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
به نظر ميرسد كه هاشمي ميخواهد بيايد دانشگاه آزاد را پس بگيرد .
ما مردم ایران به کسانی که به هیئت های عاشورای ابی عبدالله حمله نموده و به نظام اسلامی و عکس امام(ره) تعرض می نمایند رای نمی دهیم