جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۴

هشدار جلیلی به غرب

جمعه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۲۹
کد مطلب: 287243
یك روزنامه سوییسی از هشدار سعید جلیلی دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران به كشورهای غربی خبر داد.
هشدار جلیلی به غرب
به گزارش جهان به نقل از ایرنا، روزنامه سوییسی ' ۲۰ مینوتن ' تحت عنوان 'هشدار جلیلی به غرب' نوشت: سعید جلیلی دبیر شورای امنیت ملی و مذاكره كننده ارشد هسته ای ایران در استانبول به كشورهای غربی هشدار داد نباید امید واهی داشته باشند كه در رویكرد هسته ای ایران بعد از انتخابات ریاست جمهوری تغییری ایجاد شود.

این روزنامه سوییسی افزود: جلیلی موضوع هسته ای را مسئله ای ملی و مورد اجماع و فراجناحی دانسته است كه انتخابات ریاست جمهوری تاثیری روی آن ندارد.

گفتنی است 'سعید جلیلی' دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران و 'كاترین اشتون' مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا چهارشنبه شب در استانبول با هم دیدار و گفت و گو كردند.

جلیلی پس از این مذاكرات با مفید ارزیابی كردن گفت وگوهایش با اشتون اظهار داشت: مذاكرات طولانی و مفید بود و ما توانستیم بیشتر وارد بحث در باره جزییات شویم.

دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان كرد: در پایان مذاكرات مقرر شد كه دو طرف به گفت وگوهای خود ادامه دهند.

یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران ۲۴ خرداد ماه امسال برگزار می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *