شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

دیروز معاون رئیس‌دولت امروز همکار نوری‌زاده

جمعه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۶
کد مطلب: 287184
مهاجرانی در زمان نخست وزیری میر حسین موسوی معاون پارلمانی نخست وزیر بود که بعدا در زمان ریاست جمهوری هاشمی رفسنجانی به عنوان معاون پارلمانی رییس جمهور همکاری میکرد.
به گزارش جهان به نقل از مرصاد، عطاءالله مهاجرانی متولد مرداد 1333 شهرستان اراک است همسر اول او خواهر محسن کدیور است. در زمان نخست وزیری میر حسین موسوی معاون پارلمانی نخست وزیر بود که بعدا در زمان ریاست جمهوری هاشمی رفسنجانی به عنوان معاون پارلمانی رییس جمهور همکاری میکرد. مقاله "مذاکره مستقیم" با آمریکا وی در روزنامه اطلاعات در همان اوایل دولت هاشمی سر و صداهای زیادی بپا کرد .
 
عطاءاله مهاجرانی از همان آغاز حاکمیت دوم خرداد و جولان اصلاح طلبان به عنوان یکی از مهمترین ارکان و نظریه پردازان این جریان در کنار محمد خاتمی قرار گرفت و علاوه بر سمت وزارت فرهنگ و ارشاد و سخنگوی دولت همواره به عنوان یار و عنصر کلیدی تحقق منویات خاتمی به ایفای نقش می پرداخت.
 
اما همین مهاجرانی که هنوز هم به عنوان چهره بیرون از پرده واقعی اطلاح طلبان شناخته می شود چند سال بعد علاوه بر به بار آوردن رسوائی و ماجرای مهریه همسر چندم و … به دامان انگلیس پناه برد و به پایه ثابت بی بی سی تبدیل گردید.
 
اینها همه مقدمه‌ای بود برای ورود به یک ماجرای تلخ ، ماجرایی که طی آن فردی که همواره از "رعایت حقوق شهروندی"، "احترام به حقوق بشر"، "مدارا"، " تساهل و تسامح " و‌ "پرهیز از پایمال کردن حق دیگران " دم می‌زند چگونه خودش حق مسلم یک انسان را پایمال و از مسؤولیت دولتی خود سوءاستفاده کرده است. ماجرایی که در جریان آن فردی که همواره خود را یک اصلاح‌طلب و دموکرات معرفی می‌کند، چگونه اصول مسلم اخلاقی و "حق الناس" را نادیده گرفته و با سوءاستفاده از موقعیت شغلی و اجتماعی خود، یک زن مسلمان و تحصیلکرده را سرگردان و بی‌پناه می‌کند.
 
اکنون حضور مهاجرانی به همراه نوری زاده (ضد انقلاب و جاسوس انگلیس) و امیر ارجمند(نماینده موسوی در خارج از کشور) در اجلاس الجنادریه نوعی گدایی این جریان شکست خورده از وهابیون ملعون حاکم بر عربستان و جلوه واقعی دشمنی این جریان با مکتب و آیین ملت ایران است.چندی پیش در همین سایت با عنوان "شبکه نوری‌زاده جاسوس می‌پذیرد ؛ کار از مهاجرانی پول از آل سعود" شرح داده شده بود که در تلویزیون ایران فردا پست ها تقسیم شده است عطاءالله مهاجرانی در بخش حمایت از سران فتنه در پشت پرده کار میکند ، لوناشاد اخراجی صدای آمریکا نیامده قرار است از این شبکه برود و سازماندهی مرتبطین و ارتباط با جواسیس در تلویزیون ایران فردا به عهده خانم فرنوش رام افسر موساد است که ارتباط بسیار تنگاتنگی با نوری زاده دارد ، فرنوش در بین همکارانش مشهور به فساد اخلاقی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *