يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

تست دو موشک کروز دریایی جدید ارتش

دوشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۱۱
کد مطلب: 286486
فرمانده نیروی دریایی ارتش از تست ۲ موشک جدید کروز دریایی در رزمایش ولایت ۹۲ این نیرو خبر داد.
تست دو موشک کروز دریایی جدید ارتش
به گزارش جهان، دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم از تست دو موشک جدید کروز دریایی خبر داد و گفت: این موشک‌ها در رزمایش ولایت 92 نیروی دریایی ارتش مورد آزمایش قرار می‌گیرند.

وی بدون اشاره به نام این دو موشک جدید، در خصوص زمان دقیق برگزاری رزمایش ولایت 92 تصریح کرد: در حال فراهم کردن مقدمات برگزاری این رزمایش هستیم که به احتمال زیاد در 6 ماهه دوم سال برگزار می‌شود.

پیشتر سردار احمد وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم از تست عملیاتی جدیدترین موشک کروز دریایی ساحل به دریای "غدیر" خبر داده بود.

نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران هم‌اکنون به انواع موشک‌های ضدکشتی مجهز است که کروزهای دریایی قادر، ظفر، کوثر و نور از جمله مهمترین آنها به شمار می‌رود.

موشک‌های کروز دریایی از نظر برد، هوشمندی، میزان دقت در اصابت،‌ رهگیری، سرعت، قدرت تخریب و عکس‌العمل، عملکرد خوبی را درصحنه‌های عمل از خود نشان می‌دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *