شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

ارتش چین رزمایش دیجیتالی برگزار می‌کند

چهارشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب: 289606
چین برای اولین بار قرار است در جریان یک رزمایش از واحدهای متخصص رزمی در زمینه تکنولوژی دیجیتالی استفاده کند.
ارتش چین رزمایش دیجیتالی برگزار می‌کند
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از رویترز نوشت: در حالی است که نگرانی‌های فزاینده‌ای در واشنگتن و جاهای دیگر از حملات سایبری چین وجود دارد، رسانه‌های دولتی این کشور اعلام کردند، پکن در ماه آینده اولین رزمایش تکنولوژی دیجیتالی خود را برگزار خواهد کرد.

خبرگزاری شینهوا گزارش داد، در منطقه دور افتاده مغولستان واقع در شمال چین، نوع جدیدی از نیروهای رزمی که از تکنولوژی دیجیتال در راستای جنگ اطلاعاتی استفاده می‌کنند، آزمایش خواهد شد.

بر اساس این گزارش، این اولین بار است که رزمایش ارتش آزادیبخش خلق با مشارکت واحدهای دیجیتالی، نیروهای عملیات ویژه، حمل و نقل هوایی ارتش و نیروهای ضد الکترونیکی صورت می‌گیرد.

این در حالی است که انتظار می‌رود، همزمان با افزایش نگرانی‌های واشنگتن از حملات هکرهای چینی به شبکه‌های نظامی ایالات متحده، باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا در جریان دیدار هفته آتی خود با رئیس جمهور چین در کالیفرنیا در مورد امنیت سایبری، گفت‌وگو کند.

روزنامه واشنگتن پست روز دوشنبه گزارش داد ده‌ها طرح‌ها تسلیحات نظامی از جمله اطلاعات مربوط به هواپیماهای جنگی و کشتی‌ها و همچنین سیستم‌های دفاع موشکی برای اروپا، آسیا و خلیج فارس هدف سرقت سایبری هکرهای چینی قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *