يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۱

دستگاه مُهرشوی هوشمند نماز اختراع شد

جمعه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۵۶
کد مطلب: 285897
مخترع جوان شاهرودی، دستگاهی ساخته است که می‏شود به وسیله آن مهرهای جرم گرفته را در مدت 30 ثانیه شست‏وشو داد.
به گزارش جهان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، رحمان منصوری مخترع شاهرودی در این‏باره اظهار داشت: مهرهای نماز بعد از مدتی به دلایل مختلف از جمله استفاده مواد آرایشی و عرق پیشانی چرب شده و روی سطح آن را جرم می‏گیرد و این امر، باعث انتقال میکروب به انسان خواهد شد.
 
وی اضافه کرد: از طرفی دیگر علم ثابت کرده که به دلیل چرخش زمین در 24 ساعت از شبانه‏روز، انسان در معرض انرژی‏های منفی و ارتعاشات قرار می‏گیرد که با گذاشتن پیشانی بر زمین، این ارتعاشات و انرژی منفی از وی تخلیه می‏شود.
 
منصوری گفت: پس چه خوب است که انسان زمانی که به قصد قربت و ارتباط با خدا، پیشانی خود را بر روی مهر قرار می‏دهد، سطح آن کاملا تمیز و خوش‏بو باشد.
 
مخترع جوان شاهرودی ضمن بیان اینکه به همین خاطر دستگاهی کوچک در مدل‏های 15 عددی، 30 عددی و 50 عددی اختراع و ساخته‏ام که پس از قرار گرفتن مهر در آن، شروع به لایه‏برداری، شست‏وشو، خشک و سپس عطرزدایی و استریل آن می‏کند، خاطرنشان کرد: همه این مراحل در 30 ثانیه تا یک دقیقه انجام می‏گیرد.
 
منصوری با اشاره به اینکه این طرح را به سازمان‏ها ارائه داده‏ایم، گفت: امیدوارم با حمایت لازم بتوانیم این دستگاه را به تولید انبوه برسانیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *